روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور از مراسم اولین سالگرد "معین رئیسی" یکی از اعضای فعال این انجمن خبرداد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاههای سراسر کشور از مراسم اولین سالگرد معین رئیسی یکی از اعضای فعال این انجمن خبرداد.

سال گذشته در این ایام جامعه دانشجویی کشور یکی از بهترین سرمایه‌های فکری و معنوی خود را از دست داد. فقدان دانشجوی وارسته "معین رییسی" ثلمه‌ای بزرگ به جریان دغدغه‌مند و مسئول دانشجویی بود.

لازم به ذکر است؛ معین رئیسی به معنای واقعی کلمه، دانشجویی مؤمن و متعهد، کوشا و جهادی بود که در کنار اخلاص بالا با اخلاق حسنه و پسندیده خود، نمونه کاملی از یک دانشجوی مسلمان و تشکیلاتی را رقم زده بود. وی در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به عنوان فردی با عزم راسخ و انسانی خستگی‌ناپذیر شناخته می‌شد، که دوران جوانی و دانشجویی خود را صرف اهتزاز پرچم اسلام ناب، تحت رهنمون‌های رهبری فرزانه انقلاب کرده است.

گفتنی است؛ اینک در سالگرد عروج این دانشجوی نخبه، روز پنج شنبه ۳۰ مرداد ساعت ۱۷ و سی، بر سر مزار وی در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) گرد هم می‌آییم تا منش، معرفت و مجاهدت وی را ارج نهیم و تسلا بخش قلب پدر و مادر و بازماندگان وی باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: معین ، رئیسی ، ختم ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار