مدیر اداره جامع خدمات رفاه و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری منطقه 12 از تشکیل کمیته تخصصی ساماندهی کودکان کار و خیابان در این منطقه خبر داد.

مهر آفرین فخاری، مدیر اداره جامع خدمات رفاه و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: کمیته تخصصی ساماندهی کودکان کار و خیابان محلات 13 گانه منطقه 12 در این منطقه تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: این طرح در ابتدا در منطقه 12 اجرا و سپس در مناطق 22 گانه شهر تهران به منظور کاهش آسیب‌های ناشی از حضور کودکان کار و خیابان در محلات شهر تهران و ارتقای سلامت و رفاه حال کودکان کار و خیابان در دست اجرا است.

فخاری اظهار داشت:‌ در این طرح شورای شهر و خاتم دکتر دانشور، شهردار منطقه 12، معاونت اجتماعی و فرهنگی، اداره جامع خدمات رفاه و مشارکت‌های اجتماعی، شهرداری نواحی 6 گانه و شورایاران محلات 13 گانه منطقه 12 مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: تشکیل کمیته تخصصی ساماندهی کودکان کار و خیابان، آماده باش اکیپ‌های ساماندهی کودکان کار و خیابان، برگزاری نشست های مستمر بررسی مشکلات و آسیب‌های کودکان کار و خیابان از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
فخاری خاطرنشان کرد: راه اندازی بانک اطلاعات کودکان کار و خیابان، جمع آوری اطلاعات کودکان کار و خیابان و مشخصات کامل آن‌ها شامل نام و نام خانوادگی، سن و...، آمار کودکان کار و خیابان در محلات 13 گانه و نواحی 6 گانه منطقه 12 از اقدامات دیگر شهرداری این منطقه است.

انتهای پیام/

برچسب ها: کمیته ، تخصصی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار