همزمان با دومین گردهمایی بزرگ خانواده کاراته استان تهران آیین تجلیل از قهرمانان و مربیان آسیایی کاراته پایتخت امروز(پنج شنبه) در سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، در راستای ارج نهادن به مقام قهرمانان ملی پایتخت امروز و همزمان با برگزاری دومین گردهمایی بزرگ خانواده استان تهران، در حضور مسئولین فدراسیون کاراته، اداره ورزش و جوانان تهران، اصحاب رسانه، پیشکسوتان، حامیان ورزشی، جمعی از مربیان و داوران، روسای هیئتهای تابعه استان تهران و مسئولین سبکها مراسم تجلیل از افتخار آفرینان آسیایی پایتخت برگزار شد.
 
در ابتدای این مراسم "عطایی" ضمن خیر مقدم به حضار که همواره حامی و پشتیبان کاراته استان تهران بوده اند، گزارش مختصری از عملکرد یکساله حضورش در هیئت کاراته استان تهران را بیان کرد وی همچنین برنامه های آتی این هیئت را نیز تشریح کرد.

عطایی اظهار داشت: کاراته تهران با یاری پیشکسوتان کاراته پایتخت و همچنین مسئولان فدراسیون روز به روز مسیر پیشرفت را بیشتر از گذشته طی می کند و ضمن تشکر از اصحاب رسانه، آنها را در پیشرفت کاراته تهران و موفقیت های بدست آمده سهیم دانست.

وی عنوان داشت: از افتخارات کاراته استان تهران، حضدر 4 کاراته کای اعزامی به بازی های آسیایی اینچئون از این استان است.
 
در ادامه این مراسم "علیرضا سمندر" در ابتدای سخنان خود ضمن دعوت از جامعه کاراته به وحدت و همدلی گفت: با تلاش و حمایت تمام اقشار جامعه کاراته، حمایت خبرنگاران و اصحاب رسانه و همت و تلاش بیش از پیش مربیان و بازیکنان موفق به کسب عنوان قهرمانی چهاردهمین دوره رقابتهای آسیایی مالزی شدیم و انشاا... با انگیزه و توانایی که در بازیکنان می بینم و با همدلی و حمایت تمامی اقشار جامعه کاراته بهترین نتایج را در المپیک آسیایی اینچون و مسابقات قهرمانی جهان آلمان کسب خواهد شد.
 
رئیس فدراسیون کاراته در ادامه سخنان خود از زحمات متولیان کاراته پایتخت که علی رغم مشکلات و موانع موجود، در برگزاری این مراسم اهتمام بخرج دادند، تشکر نمود.
 
وی همچنین عملکرد یکساله کاراته استان تهران را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: برگزاری مراسمی اینچنینی باعث انسجام و همدلی بیشتر خانواده کاراته خواهد شد.
 
در این جلسه همچنین "دکتر سلطانی" مدیر مرکز توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ضمن تشکر از مسئولین هیئت کاراته استان تهران که همواره در راستای اهداف اداره کل پیش می روند از حضور در جمع خانواده کاراته ابراز خرسندی و خوشنودی کرد.
 
وی همچنین از متولیان کاراته پایتخت درخواست کرد که با توجه به پتانسیل بالای کاراته استان تهران برنامه ریزی ویژه برای آماده سازی بازیکنان جهت حضور در رقابتهای بین المللی تدارک ببینند.
 
در ادامه این مراسم ضمن تجلیل از مدال آوران ( ملیکا احدی، زکیه رحمانی، مینا یوسفی و فاطمه صادقی ) و مربیان آسیایی( محمدرضا عبدالمحمدی، رضا صافی، حسین کوهی، فرخناز ارباب، فاطمه مسطوره بک، فاطمه بغلانی پور و راضیه جلیل پور) کاراته استان تهران در رقابتهای قهرمانی نوجوانان، جوانان و امیدهای اسیا در مالزی 2014 و از تعدادی از پیشکسوتان و همچنین رزمی نویسان نیز با لوح سپاس قدردانی شد.
 
گفتنی است در این همایش "محمد حسین شیخیانی" شهردار شهر محمد شهر و از حامیان ورزش کاراته از سوی مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران مورد تجلیل قرار گرفت.
 
عشرت شاه محمدی سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون کاراته، روسا و نمایندگان استان تهران سبکها، روسای هیئتهای تابعه استان تهران و نیز جمعی از مربیان، داوران و قهرمانان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار