شهردار منطقه 5 از استقرار 29 گروه دوام و مدیریت بحران در سرای محلات این منطقه خبرداد.

 پژمان پشمچی‌زاده شهردار منطقه 5 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: در نشست فصلی ستاد بحران که با حضور نمایندگان سازمان‌ها و ارگان‌های خدمات رسانی از جمله اورژانس، هلال احمر، کلانتری، آتش‌نشانی راهور برگزار می‌شود. 

وی با تأکید بر ضرورت شناسایی نقاط آسیب‌زا و خطرآفرین گفت: در این راستا باتوجه به اهمیت پیشگیری و مقابله با بحران ضروری است که با افزایش مشارکت درهمه سازمان‌های اجرایی و شناسایی پتانسیل‌های موجود، آمادگی لازم برای مدیریت مقابله با حوادث احتمالی ایجاد شود. 

وی با بیان اینکه به نشست‌ها فرصت شناسایی ظرفیت‌ها و همچنین هدفمندتر کردن برنامه‌ها اظهار داشت: شهردار منطقه درخصوص ارتقای آمادگی، ارائه خدمات در زمان حوادث احتمالی مانورهای شهری را به صورت مستمر در سطح محلات منطقه 5 برگزار می‌کند.  
 
وی افزود: دوره‌های آموزشی نحوه مقابله با بحران در سطح محلات و مدارس برگزاری مانورهای فرضی که براساس هدف آمادگی برای شهروندان درحال برگزاری است. 

وی تأکید کرد: گروه‌های دوام در سراهای محلات به لحاظ برخورداری از آمادگی‌های مناسب سرمایه‌های اجتماعی و ارزشمند محلی هستند که می‌توانند تأثیر زیادی در بخش‌های مختلفی داشته باشند.

پشمچی‌زاده با اشاره به تجهیز کانکس‌های بحران در سطح محلات منطقه غرب تهران گفت: گروه‌های دوام بیش از 1800 نفر تحت دوره‌های آموزشی قرار می‌گیرند و از آمادگی‌های لازم در جهت همکاری در توسعه و افزایش امکانات خدماتی و امدادرسانی برخوردار است. 

انتهای پیام/   
برچسب ها: استقرار ، سرا ، دوام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار