امام جمعه موقت خرم آباد گفت: توجه به امرعمران و آبادانی روستاهای لرستان از عوامل مهم در رراستای محرومیت زدایی و فقر زدایی استان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان؛ حجت الاسلام قاسم متقی نیادر خطبه های نماز جمعه خرم آباد در محل مصلی الغدیر این شهرستان افزود: امروزه برخی روستاهای لرستان به دلیل مسایل مختلف از جمله مهاجرت روستاییان به شهرها به خرابه تبدیل شده که این امر نقش موثری در راستای ضعف اقتصادی استان داشته است.

وی تصریح کرد: جلوگیری از مهاجرت روستاییان یک مطالبه جدی از مسوولان است که در صورت تحقق موجب فقر زدایی استان خواهد شد.

وی همچنین با تبریک فرارسیدن هفته دولت به تاکیدات مقام معظم رهبری به دولتمردان اشاره کرد و اظهار داشت: پیشگیری از ورود فساد به دستگاهها از تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب بوده به نحوی که در این راستا تاکید کرده اند با نورافکن های قوی جستجو کنید مبادا فساد به دستگاها شما راه یافته باشد.

وی دوری از مسائل حاشیه ای را از دیگر مطالبات رهبری برشمرد و تصریح کرد: پرهیز از عملکرد سلیقه ای، پذیرا بودن انتقادها و ترتیب اثردادن این نقدها از دیگر خواسته های رهبر انقلاب از دولتمردان است.

وی با تاکید بر هدف گذاری در مسیر فقر زدایی گفت: کاهش تورم، کاهش تصدی گری دولت، افزایش رفاه عمومی ودوری از پارتی بازی نیز باید با جدیت مورد توجه دولتمردان باشد.

خطیب جمعه موقت خرم آباد حرکت دولتمردان در جهت دین، خدمت به مردم، تعامل قوا با یکدیگر و تطابق برنامه ها با سیاست اقتصاد مقاومتی را از دیگر خواسته های رهبری از دولتمردان برشمرد.

حجت الاسلام متقی نیا با اشاره به وقایع غزه نیز گفت: مقاومت اسلامی در این روزها وارد مرحله جدیدی شده است.
انتهای پیام


 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.