امیر غفارمنش بازیگر سریال "دردسرهای عظیم" گفت: نقش من دراین سریال متفاوت است و در این مجموعه نقشی منفی تر و دارای ابعاد رندانه را بازی می کنم.

امیر غفارمنش‌ بازیگر در گفتگو با حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  در خصوص نقش خود در سریال دردسرهای عظیم گفت: نقش من در این سریال نقش یک درصد خیلی عظیمی از جمعیت جوان کشور ما است که صبور نیستند و خواستار رسیدن به هدفشان بدون زحمت و از راه میانبار‌ هستند.
 
وی در خصوص تفاوت نقش خود با کارهای قبلی‌اش اظهار داشت: نقش من در سریال دردسر‌های عظیم با کارهای قبلی‌ام متفاوت است، در این مجموعه ‌نقش منفی تر و دارای ابعاد روزانه را بازی می‌کنم.


 
 وی با توجه به محوریت بخشی از سریال که در خصوص صرفه جویی در مصرف آب است بیان کرد:من قصد نصیحت کردن مردم را ندارم، چرا که مردم  ما بسیار فهیم و آگاه هستند، من به جای احساس، عواطف و اعتقادات به وجدان و تقویت آن اشاره می‌کنم .
 
وی در ادامه تصریح کرد:اگر هر فردی با مراجعه به وجدان خود بیاندیشد ‌که این آب که ما  به راحتی برای شستشو‌ از آن استفاده می‌کنیم نیاز به عده دیگری برای آب آشامیدنی است، حتما در مصرف آن صرفه جویی خواهند کرد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: هر فردی اگر روزانه به اندازه یک پارچ در مصرف آب صرفه جویی و این پارچ را با جمعیت ایران مقایسه کنید قطعا مقدار قابل توجهی خواهد بود که می تواند به بحران کم آبی کمک شایان توجه ای کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار