رییس سازمان نظام پزشکی ایلام گفت: 170 پزشک متخصص در رشته های مختلف پزشکی هم اکنون در مراکز درمانی استان مشغول به فعالیت هستند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛  مالک علی محمدی در آیین گرامیداشت روز پزشک با بیان این خبر گفت: سازمان نظام پزشکی به عنوان بزرگترین ( ان جی او ) در کشور افزون بر 43 سال پیشینه دارد،
وی با بیان اینکه این سازمان در استان ایلام نیز به دلیل هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی توانسته بسیاری از مشکلات سال های گذشته را برطرف کرده و در راستای آسایش مردم گام بردارد یادآور شد: 17 پزشک فوق تخصص، 170 پزشک متخصص و 244 پزشک عمومی در مراکز درمانی دولتی استان فعالیت می کنند.
علی محمدی همچنین از حضور 15 دندانپزشک، 110 ماما ، 118 پزشک داروساز و 11 پزشک آزمایشگاه در استان ایلام خبر داد.
وی با بیان اینکه بیش از یک هزار پزشک عضو سازمان نظام پزشکی ایلام هستند، ادامه داد: پارسال 75 مورد صدور پروانه مطب پزشک متخصص در استان انجام و 77 مورد پروانه مطب نیز تمدید شد.
رییس سازمان نظام پزشکی ایلام تاکید کرد: 52 مورد پروانه مطب برای پزشکان نیز از ابتدای سال جاری تاکنون صادر شده است.
علی محمدی افزود: افزون بر 100 کارشناس قضایی در زمینه تخلفات پزشکی با نظام پزشکی ایلام همکاری می کنند که امسال در نتیجه 34 نشست برای 85 پرونده رای صادر و در مرحله تجدید نظر 40 مورد مورد تایید قرار گرفت.
وی اضافه کرد: تعرفه های مالیاتی فعالیت پزشکان نیز به دنبال هماهنگی های انجام شده با سازمان امور مالیاتی برای سال جاری مشخص و ابلاغ شده است.
رییس سازمان نظام پزشکی ایلام طرح جامع نظام سلامت را از مهم ترین برنامه های دولت برای بهبود عملکرد مراکز درمانی عنوان کرد و افزود: خدمات کارکنان اتاق عمل و پرستاران در این طرح دیده نشده و با اجرای این طرح حجم کار این افراد در بیمارستان ها 100 درصد افزایش یافته که امیدواریم این مشکل بزودی برطرف شد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد جامعه پزشکی استان با تاسی به افراد بزرگی همچون بوعلی سینا و زکریای رازی در راستای انجام هر چه بهتر رسالت خود که همانا رسیدگی به بیماران است، گام برداند.
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.