"حسن معجونی" بازیگر نقش عطا در سریال "شمعدونی" گفت: در این اثر با هوشنگ که شوهر خواهر من محسوب می‌شود مدام در حال کل کل و دشمنی با هم هستیم.

"حسن معجونی" بازیگر در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص نقش خود در سریال "شمعدونی" گفت: در "شمعدونی" به ایفای نقش عطا هستم در واقع این مجموعه داستان دو خانواده است که کاراکتر عطا و هوشنگ در آن دو خانواده با بازی محمد نادری که در نقش شوهر خواهر من بازبی کند مدام در حال کل کل و دشمنی با هم هستند.

اما با این وجود در تمام مدت با هم زندگی می‌کنند.

معجونی ادامه داد: طنز "شمعدونی" با "مسافران" کار قبلی‌ام خیلی متفاوت است در "مسافران" کاراکترها انتزاعی بودند اما شخصیتهای "‌شمعدونی" کاملا ارجاعات اجتماعی دارند.

وی در این باره تصریح کرد: کاراکترهای "شمعدونی کمی کمیک هستند چرا که مدام ما به کارهای این شخصیتها می‌خندیم.

معجونی در خصوص کار با صحت اظهار داشت: کار با صحت یک حس خوبی دارد چرا که او علاوه بر اینکه کارگردان است نویسنده کار هم هست و در ساخت سریال بسیار مهم است که کارگردان حتما نویسنده هم باشد.

وی در خصوص کار بعدی خود خاطر نشان کرد: من به یک فاصله زمانی زیادی احتیاج دارم تا مجددا به تلویزیون بازگردم زیرا کار اصلی‌ام تئاتر است به همین دلیل پس از "مسافران" تا به کنون که شش سال می‌گذرد اثری در تلویزیون نداشتم.

معجونی تصریح کرد: الان یک فستیوال خصوصی تئاتر ایران را کارگردانی می‌کنم که حدود 6 سال است آن را برگزار می‌کنم بنابراین درگیر آن فستیوال هستم.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار