فرماندار سقز گفت: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت 25 عنوان پروژه با اعتباری افزون بر 150 میلیارد ریال در شهرستان سقز به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، فخری گفت: افتتاح مرکز بهداشتی درمانی شهری شهرک شریف آباد، مرکز بهداشتی درمانی روستایی زیویه، گاز رسانی به مجتمع های روستایی نوبهار، کوچه طلا، میرسعید، قشلاق رضا و باشبلاغ سقز از طرح های حوزه روستایی این شهرستان است که در این هفته به بهره برداری می رسد.

وی افزود: آبیاری تحت فشار زمین های کشاورزی، بهره برداری از پنج واحد مرغداری در روستاها با سرمایه گذاری شخصی و دولتی از دیگر طرح های قابل بهره برداری در این هفته است.

فرماندار سقز احداث هزار و 200 متر شبکه روشنایی  نصب 80 دستگاه چراغ روستایی، احداث 20 دستگاه پست هوایی جهت چاه های کشاورزی و مشترکین صنعتی، احداث سه هزار و 200 متر شبکه فشار ضعیف هوایی متقاضیان متفرقه شهری و روستایی و نصب هزار فقره انشعاب مشترکین شهری و روستایی را از دیگر پروژه ها عنوان کرد.

فخری رونمایی از تندیس دانش آموز وظیفه شناس ، توسعه و ایجاد شهر بازی و مجموعه های ورزشی، پارک شکوفه و پارک فرهنگیان، اتمام بلوک فرش و پیاده رو سازی خیابان  و راه اندازی سامانه 137 شهرداری را از دیگر طرح های قابل افتتاح در این هفته عنوان کرد.


انتهای پیام/ش
برچسب ها: پروژه ، مناسبت ، هفته دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.