معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت : با توسعه فعالیت های عمرانی و فرهنگی امامزادگان ، این اماکن به مراکز مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تبدیل می شوند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حمیدرضا ابراهیمی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان اوقاف و امور خیریه که برای بازرسی از عملکرد اداره آذربایجان شرقی به این استان سفر کرده است، با اشاره به ظرفیت فرهنگی عظیم بقاع متبرکه گفت: در گذشته از این ظرفیت عظیم به خوبی استفاده نشده است و این باید جبران شود.

معاون سازمان اوقاف و امور خیریه با تبیین منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص لزوم تبدیل حرم های امامزادگان به قطب های فرهنگی، فعالیت های این سازمان در حوزه امامزادگان و بقاع متبرکه را لبیک عملی به منویات مقام معظم رهبری دانست.

وی توسعه و تجهیز امامزادگان با عملیات عمرانی و اجرای برنامه های مداوم و تاثیرگذار فرهنگی در بقاع متبرکه را از ملزومات مقابله با تهاجم فرهنگی اعلام کرد و افزود: صدها شبکه ماهواره ای فارسی زبان، مبانی دینی ملت ایران را مورد تهاجم ممتد قرار داده اند و سازمان اوقاف و امور خیریه باید با برنامه ریزی و تلاش بیش از پیش، زمینه مقابله با این تهاجم و ناتوی فرهنگی را فراهم کند.
ابراهیمی در تشریح این موضوع ادامه داد: اعتقادات دینی مردم مسلمان ایران، مهمترین عامل مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است و امامزادگان هم نقش بسیار مهمی در دین باوری مردم دارند.



انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار