تیم ملی تکواندو با ترکیب 6 تکواندوکار رنکینگ دار در مسابقات "گرندپريكس" یا جایزه بزرگ آستانا قزاقستان که حکم انتخابی بازی‌های المپیک 2016 ریو را دارد، شرکت می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی تکواندو با ترکیب 6 تکواندوکار رنکینگ دار در مسابقات "گرندپريكس" یا جایزه بزرگ آستانا قزاقستان که حکم انتخابی بازی‌های المپیک 2016 ریو را دارد، شرکت می کند.

در فهرست بی‍ن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو برای این مسابقات، فرزان عاشورزاده در وزن 58- كيلوگرم، محمد باقري معتمد و بهنام اسبقي در وزن 68- كيلوگرم، عليرضا نصرآزاداني و مهدي خدابخشي در وزن 80- كيلوگرم و سجاد مرداني در وزن 80+ كيلوگرم حضور دارند.

مهدي بي باك و مهرداد يوسفي به عنوان مربیان و عبدالرضا بهاري به عنوان داور این تیم را همراهی خواهند کرد.

اما نسبت به دوره قبل مسابقات انتخابی المپیک در چین که حدود دو ماه قبل برگزار شد، هادی مستعان در وزن اول المپیکی، فرزاد عبدالهی و مسعود حجی زواره در وزن سوم المپیکی در این تیم غایب هستند.

به گفته سرمربی تیم ملی تکواندوکاران غایب درخواست استراحت داشته اند.

اما به جز این نفرات یوسف کرمی نیز باتوجه به حضور در بین 31 تکواندوکار برتر وزن چهارم المپیکی حق حضور در رقابت‌های جایزه بزرگ فدراسیون جهانی را دارد اما باتوجه به کناره گیری از المپیک در مسابقات قزاقستان شرکت نمی کند.

ملی پوشان ایران 11 شهریور به ایران باز می گردند و خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون آماده می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار