سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: بدون شک پرسپولیس فردا با تمام قوا در مقابل ما بازی می‌کند و این مهم کار را برای تیم ما سخت و طاقت‌فرسا کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علیرضا مرزبان، سرمربی تیم فوتبال پدیده در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس تهران در خصوص بازی اظهار داشت: از اینکه در مورد یک تیم بحران‌زده صحبت کنیم کار درستی نیست زیرا این بحران‌زدگی می‌تواند نتیجه عکس داشته باشد.

وی در ادامه افزود: این احتمال نیز وجود دارد که تیم پرسپولیس مقابل تیم ما بازی خوبی را به نمایش بگذارد.

مرزبان در خصوص نقش "رحیمی" مدیرعامل پرسپولیس عنوان کرد: ما وقتی در سپاهان بودیم وی این تیم را از بحران خارج ساخته و باعث موفقیت تیم و دوری از حاشیه‌ها شده است و این احتمال نیز وجود دارد که می‌تواند به پرسپولیس کمک کند و این تیم را از مسیر بحرانی خارج کرده و در مسیر موفقیت قرار دهد، وی مدیر بزرگی است و به نظر من این مدیرعامل ناجی پرسپولیس خواهد بود و این تیم قهرمان جام حذفی شده و این نتایج چیزی از ارزش‌های این تیم کم نمی‌کند.

وی بیان کرد: هدف ما این است که روی 3 محور روانشناسی، تاکتیکی وتیمی بتوانیم خیلی خوب کار کنیم و در بازی با پرسپولیس انتظار یک بازی خوب و زیبا را داریم.

مرزبان تصریح کرد: ما دو بحث متفاوت خواهیم داشت که یکی کیفیت کار گروهی را بالا ببریم و تاکتیک فردی را از بین ببریم.

سرمربی پدیده در مورد وجود محروم و مصدوم در تیمش اظهار داشت: ما میلان بواتویچ را بدلیل محرومیت در اختیار نداریم و کیوان امرایی نیز مصدوم است و در بازی فردا نمی‌توانند به میدان بیایند.

وی در مورد "نفر" خبرنگار فقید کشورمان عنوان کرد: مهدی نفر یکی از بهترین دوستان من بود و من برای وی آمرزش و برای بازماندگان صبر آرزومندم و امیدوارم شاهد اتفاقات تلخ نباشیم.

مرزبان با اشاره به حضور تماشاگران اضافه کرد: باید عنوان کنم که 20 اتوبوس از مشهد به تهران آمده‌اند که بدون شک فردا  مشوق تیم ما خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم فردا شاهد یک بازی خوب و ایده‌آل از هر 2 تیم باشیم.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار