رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد گزارش عملکرد مجموعه‌ تحت مدیریتی خویش را در حوزه‌ی آموزش ابتدایی تشریح نمود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمد قادر تفرشی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد برخی از اقدامات عملیاتی شده در سال جاری را در حوزه آموزش ابتدایی به شرح ذیل اعلام نمود.

1-برگزاری جشن شکرگزاری قرآن در تمامی مدارس منطقه به صورت هماهنگ با میزبانی مدرسه حضرت صدیقه (س) و با حضورریاست و شورای معاونین اداره‌ی آموزش و پرورش و بازدید کمیته زیربط از تمامی مدارس.

2-برگزاری آزموم علمی پیامکی (استعدادهای درخشان) با هدف آشنا نمودن دانش آموزان با نمونه سوالات استعدادهای درخشان و آماده سازی آن‌ها برای آزمون اصلی و ارزشیابی علمی دانش‌آموزان که به صورت پیامکی از دروس(تفکر و پژوهش، علوم و مطالعات، ریاضی، هدیه‌های آسمانی و مطالعات اجتماعی) در دو مرحله برگزار شد.

3-برگزاری جلسه تخصصی مدیران ابتدایی با هدف ایجاد انگیزه در معلمان و آشنا شدن مدیران با طرح ها و برنامه‌های اداره کل و تقدیر از مدیران ساعی و زحمت کش این عرصه.

4-برگزاری سومین جشنواره طلایه داران آموزشی و تجلیل از  130 تن از فرهنگیانی که در طرح‌های در محضر ق‍رآن، ارتقاء قرآن، آداب و مهارت‌های زندگی و...برگزیده شدند.

مدیر آموزش و پرورش ملارد در ادامه تصریح کرد: برگزاری امتحانات هماهنگ پایه ششم، طرح پایگاه سنجش دانش آموزان استثنایی و ساماندهی فرهنگیان موظف و غیر موظف از دیگر نمونه‌ اقداماتی است که در حوزه ابتدایی عملیاتی شد.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد:‌ امید آن داریم پیرو تمهیدات و تدابیر اتخاذ شده، روند رو به رشد عرصه تربیتی و آموزشی در سطح شهرستان ملارد، به نحو هر چه مطلوب‌تری استمرار یابد.

انتهای پیام/
برچسب ها: گزارش ، عملکرد ، ملارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار