کمک مربی جوان و خوش آتیه تیم دراگون بوت "سکان" بوشهر گفت: امیدواریم در مسابقات باشگاه‌های جهان بهترین نتیجه را بدست بیاوریم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، حاجی‌زاده که 4 سال سابقه عضویت در تیم ملی، مدال برنز آسیا، مدال نقره جهانی ICF و 18 مدال طلا، نقره و برنز کشور را در کارنامه دارد و این روزها به عنوان کمک مربی تیم بزرگسالان باشگاه سکان بوشهر جهت حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان در کشور ایتالیا حاضر می شود، گفت: در حال حاضر به عنوان مربی تیم باشگاه سکان به عنوان نماینده ایران در مسابقات باشگاه های جهان به همراه آقای غریبی مشغول می باشم و همچنین به عنوان ورزشکار نیز در این مسابقات شرکت خواهم کرد. با توجه به زمان کمی که تا شروع این رقابت مانده است 2 مرحله اردوی سنگین و فشرده برگزار کردیم تا تیم به بالاترین حد آمادگی خود برسد.
 
وی افزود: این مسابقات هر 2 سال یک بار زیر نظر فدراسیون جهانی IDBF برگزار می گردد و تیم هایی از کانادا، تایوان، هنگ کنگ، مجارستان، روسیه، استرالیا، ایتالیا، اوکراین و آلمان به عنوان رقیبان اصلی ما به حساب می آیند. باشگاه سکان در دو رده زیر 18 سال و رده سنی آزاد در این رقابت ها شرکت خواهد کرد که با توجه به تمرینات سخت و منسجم امیدواریم به بهترین نتیجه ممکن دست یابیم.
حاجی زاده همچنین در مورد فعالیت استانی خود اضافه کرد: در مورد گیلان به لطف خدا و همت سرپرست و سرمربی جناب آقای فتحی نیا و با مربیگری اینجانب و آقای امید سلیمانی تیم بسیار خوبی را روانه مسابقات قهرمان کشوری سال جاری خواهیم کرد. امیدوارم با تلاش و فعالیت استان ها و همت مسئولان دراگون بوت بتوانیم در مسابقات برون مرزی همچون سال های گذشته برای کشور عزیزمان افتخار آفرینی کنیم.
 
گفتنی است، رقابتهای دراگون بوت باشگاههای جهان در مسافتهای 200،500،2000 متر طی روزهای 12 تا 16شهریور ماه سالجاری در شهر "راونا" ایتالیا برگزار خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار