مرحله هفتم مسابقه کتابخوانی گفتمان انتظار با محوریت کتاب "پیرامون معرفت امام" ازسوی معاونت طرح و برنامه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرگاران،

مرحله هفتم مسابقه کتابخوانی گفتمان انتظار با محوریت کتاب "پیرامون معرفت امام" تالیف آیت الله صافی‌گلپایگانی از سوی معاونت طرح و برنامه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در حال برگزاری است.



این مسابقه، که اولین دوره آن همزمان با نیمه شعبان سال گذشته با کتاب "نوید امن و امان" آغاز شد با کتاب‌های انتظار در بهار قرآن، نینوا و انتظار تاملی نو، نور علی نور، زندگی مهدوی و شرح دعای افتتاح به کار خود ادامه داد.

بر اساس این گزارش، این کتاب ها به صورت رایگان در اختیار مخاطبان علاقمند به موضوعات مهدوی قرار گرفته و بیش از ده هزار نفر در این مسابقات شرکت کرده اند.
در هر مسابقه 14 نفر از برگزیدگان به قید قرعه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا شده است که سوابق کلیه مسابقات با ذکر نام برگزیدگان و کلید مربوط به هر مسابقه در پورتال جامع مهدویت قابل دسترسی و مشاهده است.

مدت زمان شرکت در این مسابقه تا پایان مهر ماه 1393 می باشد و عزیزان علاقمند به مباحث مهدویت می توانند در این مسابقه بزرگ معرفتی شرکت کنند.

امیدواریم بتوانیم در هفته کتاب سال آتی یک گردهمایی بزرگی از شرکت کنندگان در این سلسله مسابقات معرفتی پیرامون امام عصر (عج) برگزار کرده و بدین‌سان به نهضت کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه که یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری در عرصه فرهنگی است جامه عمل بپوشانیم. 

شایان ذکر است، فایل PDF کتاب برای مطالعه علاقمندان شرکت در مسابقه، در پورتال جامع مهدویت به نشانی اینترنتیmahdaviat.ir قابل دریافت است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.