قاسم جعفری:پیشنهاد مجلس به ریاست جمهوری این است که در اسرع وقت سکاندار وزارت علوم و تحقیقات معرفی شود تا لطمه بیشتری به این وزارتخانه وارد نشود.

قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پیشنهاد نمایندگان مجلس به ریاست جمهوری این است که در اسرع وقت وزیرعلوم معرفی شود تا حوزه آموزش صدمه بیشتری در این خصوص نبیند.

وی گفت: بحث اقتصاد دانش بنیان برای کشور حیاتی است و همه ارگان‌ها در پیشبرد اهداف خود به علم و دانشگاه متکی هستند. لذا بعد تربیت، آموزش، پژوهش، فرهنگ، دین همه و همه در ارتباط مستقیم با دانشگاه دارد و لذا ضرورت دارد فردی متدین، متخصص و معتدل برای پست وزارت علوم معرفی شود.

وی تصریح کرد: کسی که به وزارت علوم می‌آید باید از بدنه خود دانشگاه‌ها باشد و با فضای این وزارت  آشنایی داشته باشد.

وی یادآور شد:بسیاری از افرادی که در دانشگاه‌ها هستند از جمله اعضای هیأت علمی کشور توانایی‌های خوبی برای احراز پست وزارت علوم دارند.



انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
شما نگران نباشید وازارت خانه سرپرست داره و ایشونم به نحو احسن کارش را بلد است. و به بورسیه های غیرقانونی هم رسیدگی می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
که چی بشه>>>>>>>>>>>>>>>

شماها میخواین....................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
بهترین گزینه دکتر نجفی است
-
عابدی
۱۱:۵۸ ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
جناب آقای جعفری
قدری به فکر حوزه انتخابیه ات هم باش چون در شهرستان راز و جرگلان زادگاه شما هیچ مسئولی به فکر مردم نیست به فکر جاده و مرکز درمانی و000 حوزه انتخابیه ات هم باش شهروند رازی شما
آخرین اخبار