رییس مجمع واردات گفت:در نشست مشترک مدیر بازرگانی اتحادیه صادرکنندگان محصولات معدنی و فلزات ترکیه و اعضاء مجمع واردات بر ضرورت تسهیل ثبت برندهای تجاری در ایران و ترکیه و همچنین گسترش خدمات پس از فروش و خدمات گارانتی در دو کشور تاکید شد.

محمد حسین برخورداررئیس مجمع واردات در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت:گسترش مناسبات تجاری میان ایران و ترکیه سیگنالهای مثبتی را به بازار دو کشور مخابره کرده و موجب شده فعالان اقتصادی نسبت به توسعه سرمایه گذاری های مشترک ترغیب شوند.

وی گسترش سياست هاي توسعه اي و اقتصادي مشترک با رویکرد هدف همكاري در پيشرفت را ضروری توصیف کرد و افزود: هدف همكاري در پيشرفت اين است كه دو کشور بتوانند با سهولت بیشتری از پتانسیل ها و ظرفیت های یکدیگر بهره برداری کنند و فضاي كاملأ طبيعي براي تجارت و مبادله رسمی کالا فراهم آورند.

برخوردار تاکید کرد: افزایش رفت وآمد هیات های تجاری میان دو کشور سبب خواهد شد توسعه زیرساخت هایی که به بخش خصوصی (دو کشور) اجازه بدهد با یکدیگر همکاری مستقیم داشته باشند ، سرعت پیدا کند.

رئیس مجمع واردات تعامل روساي گمركات ايران و تركيه را مثبت و سازنده توصيف کرد و افزود:دو طرف باید بیش از گذشته نسبت به  ايجاد پنجره مشترک مرزي و تبادل الكترونيكي اطلاعات برنامه ریزی کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجمع ، واردات ، ترکیه ، برخوردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار