همزمان با هفته دولت چهار پروژه عمرانی ،خدماتی و اقتصادی روز یکشنبه با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسوولان محلی این استان در شهرستان خمین مورد بهره برداری قرار گرفت.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، فرماندار خمین در حاشیه این مراسم گفت: این پروژه ها شامل جایگاه سوخت سی ان جی ،پروژه آبرسانی به شهر خمین ،باند دوم محور خمین به محلات و طرح جامع مالیاتی خمین است .
ساداتی افزود: برای ساخت و تکمیل این پروژه ها در مجموع 180میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات خشکسالی، استانی ومنابع داخلی دستگاههای اجرایی هزینه شده
است .
ظرفیت کمپرسور جایگاه سوخت بهره برداری شده، یکهزار و 500 متر مکعب در ساعت و دارای قابلیت تزریق روزانه 30 هزار مترمکعب سوخت است.
قابلیت سوخت گیری در این جایگاه به عنوان هفتمین جایگاه سوخت گاز خمین در طول شبانه روز بالغ بر دو هزار و 200 خودرو است.
با بهره برداری از این جایگاه سوخت برای هشت نفر فرصت اشتغال فراهم شده است .
پروژه های آبرسانی بهره برداری شده خمین نیز شامل مخزن پنج هزار متر مکعبی، دوحلقه چاه برای تامین آب شهر واجرای سه کیلومتر خط انتقال است .
دو بانده شدن 14 کیلومتراز محور خمین- محلات(شهابیه) در نخستین روز هفته دولت از دیگر طرح های بهره برداری شده توسط استاندار مرکزی است که حجم خاکبرداری آن 120 هزار متر مکعب، حجم خاکریزی 43 هزار متر مکعب و تناژ آسفالت مصرفی 32 هزار تن می باشد.
برای اجرا و تکمیل این محور 140 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.