این المپیاد ورزشی در 10 رشته ورزشی و با حضور بیش از یک هزار ورزشکار در رده سنی نوجوان به همراه عوامل اجرایی و داوران ملی و بین‏ المللی برگزار می‏ شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، رئیس سازمان تربیت بدنی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: 11 شهریور ماه، ششمین المپیاد ورزشی پایگاه استعدادیابی و استعدادگزینی سازمان تربیت بدنی کشور به میزبانی دامغان برگزار می‏ شود.
صادق هروی در باره برگزاری این دوره از مسابقات در استان سمنان و به میزبانی شهرستان دامغان بیان کرد: این المپیاد ورزشی در 10 رشته ورزشی و با حضور بیش از یک هزار ورزشکار در رده سنی نوجوان به همراه عوامل اجرایی و داوران ملی و بین‏ المللی برگزار می‏شود.
وی با اشاره به حضور 32 استان در این دوره از مسابقات افزود: والیبال، فوتسال، کاراته، کشتی، جودو، دو و میدانی، تیراندازی، تیر و کمان و ووشو 10 رشته ورزشی است که با حضور برترین ورزشکاران هر رشته برگزار می‌شود و ورزشکاران در آنها با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
رئیس سازمان تربیت بدنی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات، علاوه بر ورزش بر امر فرهنگ نیز پرداخته می‏شود که از جمله آن بازدید از آثار تاریخی شهرستان دامغان، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری محافل انس با قرآن، برپایی نمایشگاه دستاوردهای سازمان بسیج ورزشکاران کشور است./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.