دبیرکمیته پزشکی فدراسیون فوتبال از برگزاری نشست کادر پزشکی تیم های ملی به منظور بررسی و ارزیابی وضعیت بازیکنان ملی پوش خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، پرهان خانلری، دبیر کمیته پزشکی فدراسیون گفت: نشست کادر پزشکی تیم های ملی آقایان و بانوان با حضور احمد هاشمیان، رئیس کمیته پزشکی، مردانی، علیرضا شهاب، توابی، بنی جمالی، ترکمان، نعمتی، زینب حسین زاده، ابارشی، سبحانی، رجبلو و همتی عدازظهر امروز در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

وی افزود: این نشست در راستای بررسی برنامه های پزشکی تیم های ملی فوتبال و فوتسال درتمامی رده ها برگزار شد که اعضا موارد مختلف و مشکلاتی که بر سر راهشان قرار داشت را مطرح کردند. همچنین در این جلسه در خصوص تجهیزات و امکاناتی که در اختیار کادر تیم های ملی قرار می گیرد، تبادل نظر شد.

دبیر کمیته پزشکی از برگزاری این جلسات به صورت ماهانه خبر داد و در پایان گفت: قرار است این جلسات هرماه برگزار تا موانع و مشکلاتی که بر سر راه پزشکان و فیزیوتراپیست ها است، رفع شود. در واقع از مهمترین مطالبی که در این نشست در دستور کار اعضا قرار داشت ارزیابی و پشتیبانی وضعیت بازیکنان تیم های ملی در تمامی رده ها و همچنین کادر انها است که امیدوارم با ارائه بهترین خدمات شرایط را برای ملی پوشان و کادر تیم ها به گونه ای فراهم کنیم که برای حضور در رقابتهای مختلف امادگی کامل را داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار