معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي از لغو توقف فروش پهناي باند شركت مخابرات ايران در چهار استان لرستان، گيلان، خراسان جنوبي و گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حسن رضواني گفت: پيش از اين بررسي و ارزيابي‌هاي انجام شده نشان داد كه در ده شركت مخابرات استاني فروش پهناي باند بيش از حد مجاز بوده و اين موضوع كاهش كيفيت خدمات ارائه شده به مشتريان را در اين استانها در پي داشت.
 
وي افزود: در پي آن توقف فروش سرويس اينترنت، از سوي رگولاتوري به اين ده شركت مخابرات استاني ابلاغ شده بود كه با اقدامات نظارتي و نيز پيگيري هاي سازمان، شركت‌هاي مخابرات استاني موظف شدند پهناي باند خود را ترميم و ارتقا دهند.
 
رضواني اظهار كرد: در حال حاضر وضعيت پهناي باند شركت مخابرات ايران در ۴ استان لرستان، گيلان، خراسان جنوبي و گلستان از حالت نامطلوب خارج و توقف فروش پهناي باند در اين استان‌ها لغو شده است.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوري با اشاره به تشكيل جلسات كميته‌هاي فناوري اطلاعات در استان‌هاي مختلف از سوي دفتر نظارت برسرويس‌هاي فناوري اطلاعات اين سازمان گفت: اين كميته با تمركز بر ارتقاي شاخص‌هاي كمي و كيفي ارائه سرويس اينترنت با تعرفه مناسب به دنبال هماهنگي و ايجاد وحدت رويه‌هاي نظارتي در اجراي مصوبات ۱۸۱ (كاهش تعرفه اينترنت) و ۱۷۷ (موافقنامه سطح سرويس) كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات است.

انتهای پیام/
برچسب ها: توقف ، مقررات ، مخابرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۱۳:۴۰ ۰۸ شهريور ۱۳۹۳
من اهل گلستانم هنوز هیچ تغییری توی خدمات و سرویس ها ایجاد نشده و سرویس نا محدود هنوز ارائه نمیشه و هزینه اینترنت هم خیلی زیاده ....هر گیگ 3880 تومن!!!!!
آخرین اخبار