در حالیکه گفته می‌شود قرارداد اعضای تیم استقلال 30 درصد کاهش یافته است اما سخنگوی باشگاه استقلال این موضوع را تکذیب کرد.

سید سعید افجه‌ای در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر کاهش قرارداد بازیکنان این تیم گفت: منظور افشارزاده این نبود که قرارداد اعضای تیم 30 درصد کاهش یافته بلکه صرفه‌جویی نسبت به انعقاد قرارداد اعضای تیم نسبت به فصل‌های گذشته بوده است.

افجه‌ای در ادامه بیان کرد: به هر حال همانطور که قبلا گفتیم ما 50 درصد در انعقاد قراردادها صرفه جویی داشتیم، 30 درصد آن مربوط به مبلغ قراردادها بوده و مابقی هم مالیات است که باید خود بازیکنان پرداخت کنند.

سخنگوی باشگاه استقلال تصریح کرد: اعضای هیأت مدیره در جلسه روز یکشنبه به نتیجه نهایی برای کاهش قراردادها نرسیدند. برای کاهش قراردادها باید قلعه نویی باشد که با یکدیگر به تعامل برسیم. اگر هم کاهش قرارداد صورت بگیرد ناچیز است و در جلسه بعدی هیأت مدیره این مسئله را بررسی می‌کنیم.

وی درباره وضعیت امیرحسین صادقی گفت: مشکل صادقی یک مسئله درون خانوادگی بود که برطرف شد و پرونده صادقی بسته شد. همچنین با اینکه صادقی تقصیری در درگیری پیش آمده نداشت اما از قلعه نویی طی نامه‌ای معذرت خواهی کرد.

وی درباره شایعه جریمه شدن صادقی بیان کرد: صادقی مقصر نبوده که جریمه شود. من خودم در آنجا حضور داشتم، با اینکه هوادار استقلال به صادقی ضربه زد اما وی خویشتنداری کرد و از خود دفاع نکرد. صادقی بعد از آن هم در مصاحبه‌ای اعلام کرد که شاگرد قلعه نویی است و از وی معذرت خواهی کرد.

وی در پایان درباره وضعیت اسپانسر باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: اسپانسر باشگاه تا الان به تعهداتش عمل کرده و مشکلی نداریم، همچنین قرار است مبلغ متعهد شده را به مرور زمان پرداخت کند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: افجه ای ، استقلال ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار