استاندار چهارمحال و بختیاری از فرمانداران و مسئولان شهرستان های این استان خواست از افتتاح طرح های ناتمام در هفته دولت بپرهیزند و طرح هایی را در لیست افتتاح قرار دهند که تکمیل شده باشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

قاسم سلیمانی در آیین افتتاح استخر سرپوشیده دانشگاه شهرکرد با تبریک هفته دولت به مسئولان استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اجرای طرح هایی که رشد و توسعه همه جانبه این استان را باعث می شود، در اولویت قرار گیرد. 

وی اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم را از پیامدهای طرح های مورد بهره برداری در استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه نرخ بیکاری در این استان بالاتر از متوسط کشور است، بهره برداری از طرح های مختلف زمینه مناسبی برای ایجاد اشتغال محسوب می شود .

سلیمانی با اشاره به اینکه اجرای پنج ساله راه آهن استان چهارمحال و بختیاری از دستاورد های مهم سفر اخیر رئیس جمهور به این استان بود، اظهار داشت: به منظور پیگیری اجرای طرح راه آهن استان چهارمحال و بختیاری نشستی با وزیر راه و شهرسازی برگزار شد که به موجب آن مراحل مقدماتی اجرای این طرح، شتاب بیشتری می گیرد  .

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای پیگیری اجرای سریعتر طرح های انتقال آب بن و بروجن، جاده سد کارون 4 و توسعه صنایع فولاد استان چهارمحال و بختیاری، کارگروه های تخصصی با حضور کارشناسان و مسئولان ذیربط تشکیل و تقسیم کار شده است .

سلیمانی اظهار داشت: استانداری چهارمحال و بختیاری در اقدامی بی سابقه برگزاری جلسات روزانه در بخش های مختلف بخصوص بخش های اقتصادی با حضور صاحب نظران تمامی جناح ها را در دستور کار قرار داده است .

وی طرح های مورد بهره برداری در هفته دولت در استان چهارمحال و بختیاری را 50 طرح با اعتبار 400 میلیارد ریالی عنوان کرد و از آغاز عملیات اجرای 15 طرح با اعتبار 120 میلیارد ریال در این هفته خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.