اگر به دنبال یک وسیله دریایی بسیار لوکس برای تعطیلات آخر هفته و ماهیگیری هستید، ویا به دنبال یک موتورسیکلت رویایی هستید، وشاید برای شما جالب باشد خودرویی با چهره های انسانی را ببینید ،در این گزارش تصویری آنهارا مشاهده کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،اگر به دنبال یک وسیله دریایی بسیار لوکس برای تعطیلات آخر هفته و ماهیگیری هستید و در عین حال نه قایق و نه هیچ وسیله دیگری شما را ارضا نمی‌کند، می تونید با پرداخت 650 تا 850 هزار دلار یک خانه متحرک دریایی اتوبوس شکل با تمام امکانات داشته باشید.

ترا ویند (Terra Wind) یک خودروی آبی‌خاکی لوکس به شمار می‌رود. در واقع بیس و پلتفرم آن از یک اتوبوس 13 متری با وزن 15.5 تن به عاریت گرفته شده است. اما جایگاه 49 مسافر در آن تبدیل به یک کابین لوکس برای استقراری آسوده شده است.

تجهیزاتی چون مبلمان و تخت خواب لوکس و راحت، کابینت و کمد، لوازم کامل آشپزخانه، آینه، سینمای خانگی در آن تعبیه گردیده است. حتی قسمت عقب آن یک پاسیو است که می‌تواند به عنوان عرشه برای ماهیگیری و شیرجه به داخل آب استفاده شود.

پیشرانه این وسیله یک موتور کاترپیلار توربو شارژر است که 330 اسب بخار نیرو تولید می‌کند. سرعت حرکت این اتوبوس در آب 7 گره دریایی و در خشکی 129 کیلومتر بر ساعت می‌باشد.

















ده خودرو با چهره شبه انسانی!



طراحی بعضی از خودروها در همان نگاه نخست ما را به یاد شکل حیوانات خاصی می‌اندازد. حتی نام برخی از خودروها نیز با نام حیوانات عجین شده است. برخی از خودروها نیز چهره خندان یا اخمویی دارند. در اینجا فهرستی از شبیه‌ترین خودروها به چهره انسان معرفی شده‌اند.

10. مرکوری 1950

9. الدزموبیل 1950

8. مینی ماینر و مینی کوپر

7. داج 1959

6. جیلی پاندا

5. نیسان فیگارو

4. مزدا RX8

3. بلاتون

2. تیلور دان ترایدنت


1. آستین-هیلی اسپریت



موتورسیکلت 900SS، بمب اتمی دوکاتی

اصلاح و بهبود یک موتورسیکلت دوکاتی 900SS نیاز به مقدار زیادی مهارت، عشق و از خودگذشتگی دارد. حالا کارشناسان و استادان دوکاتی این کار را انجام داده‌اند تا ویژگی‌هایی بهتر و عملکردی بالاتر را در زیر یک نام جدید رقم بزنند. یازده.

دوکاتی یازده، با کیفیت بالا، قطعات قابل اعتماد، عملکرد عالی و قابلیت‌های بهبود یافته نسبت به مدل 900SS ساخته شده است. بدنه آلومینیومی و فریم 999 و دوشاخه‌ای که از سوزوکی GSX-R به عاریه گرفته شده و ترمزهای برمبو و کاربراتور Keihin FCR و چرخ عقب دوکاتی 999 و چرخ جلوی آپریلیا RSV و مخزن سوخت بزرگ‌تر 17 لیتری برای افزایش برد مسافت، همه از نکات برجسته این موتورسیکلت اسپرت کلاسیک می‌باشند.

این بمب اتمی ظاهراً ملغمه‌ای از بهترین‌هاست. شاهکاری با ظاهری ساده.


















اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.