با حضور فرمانده مرزبانی، امام جمعه و استاندار اردبیل و جمع دیگری از مسئولان علی طاهری به عنوان فرمانده جدید فرمانده مرزبانی استان اردبیل معرفی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، در مراسم معرفی فرمانده جدید مرزبانی اردبیل که صبح امروز در سالن اجتماعات مرزبانی استان اردبیل برگزار شد از زحمات و خدمات حسین عدالت‌طلب فرمانده بازنشسته مرزبانی استان اردبیل قدردانی و به مدت سه سال با حکم فرماندهی ناجا علی طاهری به عنوان فرمانده جدید مرزبانی استان اردبیل معرفی شد.

فرمانده جدید مرزبانی استان اردبیل در این مراسم گفت: ما در انجام وظایف و رسالت خود سه اصل را در دستور کار قرار می‌دهیم که اولین موضوع مربوط به پاسداری تمام عیار از مرزهای استان اردبیل و رفع خلاهای گذشته در این حوزه است تا مرزبانی استان اردبیل با عظمت و اقتدار کامل در عرصه و صحنه خدمت‌رسانی حاضر باشد.

علی طاهری افزود: اعتقاد راسخ داریم که با تعامل دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت ادارات و نهادهای مختلف می‌توان نسبت به انجام امورات مرزی به ویژه خدمات عمرانی و انسداد مرزها فعالیت مثبت و سازنده را انجام داد.

وی افزود: در کنار این امر تلاش و جدیت بر این است تا امر آموزش با استفاده از فناوری‌های جدید و تخصصی را در حوزه مرزبانی در دستور کار قرار دهیم تا با اشرافیت بیشتر بتوانیم در مرزهای کشورمان شاخص مهم امنیتی و مرزی را حفظ کرده و مورد صیانت قرار دهیم.

فرمانده جدید مرزبانی استان اردبیل عنوان کرد: تلاش و جدیت همه ما بر این خواهد بود تا با یک رویکرد متفاوت مرزهای استان اردبیل مورد صیانت و محافظت قرار گیرد و با سرکشی‌ها و کنترل‌های دقیق اجازه نخواهیم داد کوچکترین تحرکات و ناامنی را در مرزهای استان اردبیل با جمهوری آذربایجان شاهد باشیم.

 فرمانده سابق مرزبانی استان اردبیل نیز در سخنانی گفت: جایگاه رفیع و ارزشمند مرزها یک جایگاه ویژه و بی‌نظیر است و صیانت از این امر تنها با همکاری و همراهی مرزنشینان دلسوز امکان‌پذیر است.

حسین عدالت‌طلب افزود: ما در مناطق مرزی علاوه بر ارائه خدمات به مرزبانان خود و برخورداری خواست‌ها و فرصت‌ها از امکانات زیستی مناسب سعی کردیم تا به مناطق مرزی نیز خدمات عمرانی و رفاهی را سوق داده و انتقال دهیم تا همه از ثمرات و نتایج امنیت پایدار مرزها استفاده کنند.

وی عنوان کرد: در طول 32 سال خدمتی که در مرزبانی داشتم خدمت یک ساله در این استان با توجه به مرزداران غیور و امنیتی که در مرزهای این استان بود همیشه به عنوان یک خاطره خوش و ماندگار در ذهن و افکار بنده خواهد ماند.

فرمانده سابق مرزبانی استان اردبیل ادامه داد: مرزداران غیور ما با هوشیاری و آگاهی کامل از همه مرزهای این کشور دفاع می‌کنند و اجازه نمی‌دهند خاک این سرزمین مورد تعرض، تعدی و یا جسارت قرار گیرد.

 در پایان این مراسم حکم فرمانده مرزبانی جدید اهدا و از خدمات فرمانده سابق با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: اردبیل ، فرمانده ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.