مديرکل اموراجرايي زکات گفت: هر ساله آمار جمع‌آوري زکات نسبت به سال قبل آن با رشد قابل‌توجهي برخوردار است و امسال رقم جمع‌آوري 230 ميليارد تومان زکات در کشور هدفگذاري شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، نبي‌لو در مانور نخستين کاروان زکات استان کردستان در شهرستان دهگلان، گفت: جمع‌آوري زکات نسبت به پنج سال گذشته با رشد 70 درصدي مواجه است و اين جاي خوشحالي دارد.
وي افزود: هدفگذاري دبيرخانه زکات کشور در خصوص جمع‌آوري زکات، 230 ميليارد تومان است اما با توجه به عملکرد خوب شوراي زکات در سراسر کشور، اين ميزان به بيش از 300 تا 500 ميليارد تومان افزايش خواهد يافت.
مدیرکل اموراجرایی زکات گفت: از اين ميزان زکات جمع‌آوري شده، 200 تا 300 ميليارد تومان در زمينه پروژه‌هاي عمراني روستاها و مناطق محل جمع‌آوري زکات و 50 ميليارد تومان هم در امور فقرا و تهيه جهيزيه زوجين جوان مددجو هزينه خواهد شد.
نبي‎لو با قدرداني از همه فعالان عرصه زکات در استان کردستان، بیان کرد: رسول اکرم از افرادي که اهل زکات و اداي زکات هستند تشکر کرده چرا که زکات هم اموال مسلمان را تطهير مي‌کند و هم موجب رفع مشکلات محرومين خواهد شد.
انتهای پیام/
برچسب ها: زکات ، جمع آوری ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.