وزیر دادگستری گفت: ‌تربیت اداری ما مدیریت هزینه است و باید به دنبال خلق منابع و بهره گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های درونی بود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در جلسه شورای اداری شهرستان شهریار که در محل فرمانداری این منطقه و با حضور جمعی از مسئولین محلی، منطقه‌ای و شهرستانی برگزار شد اظهار داشت: خدمتگزاری به نظام،  انقلاب و مردم توفیقی است که خداوند متعال نصیب مسئولین نموده و به فضل الهی خدمت‌گذاری در نظام مقدس جمهوری  اسلامی ایران با شرف و ایثار آمیخته و عجین شده  است.

وی در ادامه افزود:‌ امنیت پایدار در کشور در سطح بسیار مطلبوبی است و صمیمیتی که امروز در جامعه بین مردم و مسئولین جاری و ساری است از مؤلفه‌های اصلی این آرامش به شمار می‌رود و علت این امر را باید در اتحاد ملی و  هم بستگی جستجو نمود که ریشه در  اعتماد به نظام مقدس اسلام دارد.

وزیر دادگستری تصریح کرد:‌ فرهنگ ایثار استواری ملت را تضمین می‌کند و حوادث امروز منطقه و تحولات بین المللی جایگاه و وزنه‌ی وزین جمهوری اسلامی را به تصویر می‌کشد و این فرهنگ ناب و اصیل توسط ایران صادر می‌شود که مقاومت و دلاوری‌های محور مقاومت در غزه از نمونه‌های آ‌ن است.

این مقام مسئول در ادامه عنوان کرد:‌ با شعار نمی‌توان به جنگ دشمن رفت و برای زمینگیر نمودن و خنثی سازی تحرکات دشمن باید با اتحاد تدابیر و  تمهیدات  اصولی، منطقی و هوشمندانه دشمن را دفع نمود در غیر این صورت دشمن با سو استفاده از ضعف برنامه ریزی ما  اقدام به تخریب و پیاده سازی اهداف شوم خود می‌نماید.

حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پور محمدی در ادامه عنوان کرد:‌ دست در چاه نفت کردن و توزیع نمودن پول بین مردم کار منطقی نیست و تبعات و عوارض ناخوشایندی به همراه دارد که نرخ بالای بیکاری در طبقات تحصیل کرده از نمونه‌های آن است.

وی خاطرنشان کرد:‌ تربیت اداری ما مدیریت هزینه است و باید به دنبال خلق منابع و بهره گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های درونی بود.

گفتنی است در ادامه  این مراسم همت الله هادی زاده فرماندار شهریار با ارائه گزارش عملکردی از برخی اقدامات انجام شده در منطقه مذکور از بهره برداری40پروژه عمرانی و آماده افتتاح در سطح شهرستان شهریار خبر داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مدیریت ، شعار ، جنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار