مستند «مارهای سمی» ساخته محمد فنایی چهارشنبه این هفته ، 5 شهریور ماه ، ساعت 23 و در قالب «شبهای مستند» پخش و سپس با حضور کارگردان و سعید قطبی زاده مجری –کارشناس برنامه ، نقد و بررسی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ مستند «مارهای سمی» ساخته محمد فنایی چهارشنبه این هفته ، 5 شهریور ماه ، ساعت 23 و در قالب « شبهای مستند» پخش و سپس با حضور کارگردان و سعید قطبی زاده مجری –کارشناس برنامه ، نقد و بررسی خواهد شد.

وضعیت اقلیمی و جغرافیایی خاص استان گلستان تنوع زیستی و جانوری گوناگونی را به وجود آورده است. «مارهای سمی» مستندی 30 دقیقه ای است که با تکیه بر تحقیق و پژوهش به زندگی این گونه ی جانوری و ابعاد مختلف آن نظیر کاربردهای پزشکی سم مارها می پردازد .

عوامل تولید این مستند عبارت اند از :

 تهیه کننده، محقق، طراح: علی یازرلو، نویسنده و کارگردان: مسعود متانی، محمد فنایی، تصویر و نور: سید حسن سیدی پریشان، تدوین : احمد سجادی صدر، مدیر تولید : هادی گلندی، مشاور پروژه یا استاد راهنما: علی روحانی مرادی و  موسیقی :حسین شمس 

گفتنی است محمد فنایی، فیلمساز 40 ساله‌ کرجی، فارغ‌التحصیل دانشکده‌ صدا و سیما، مدرس طراحی، خوش‌نویسی، عکاسی و فیلم‌سازی است و علاوه بر نویسندگی و کارگردانی فیلم‌های از سبز به سبز، منفی یک، صنعت دل، فریماه، 3 قسمت حیات وحش استان گلستان و ... و تصویربرداری فیلم آرام حسن، حضور در جشنواره‌های بین‌المللی داخلی و خارجی را در کارنامه دارد و موفق به کسب مقام اول در جشنواره‌های بین المللی فیلم شهر، فیلم رحمت و جشنواره‌ ملی عکاسی حوزه‌ هنری و کسب مقام دوم در جشنواره‌ بین‌المللی فیلم شهر مادرید اسپانیا شده است.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار