عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس با اشاره به جلسه صبح امروز این کمیسیون با مسئولین پدافند کشور، گفت: در این نشست، نمایندگان از توانمندی و هوشیاری نیروی هوایی سپاه قدردانی کردند.

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از برگزاری جلسه صبح امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با مسئولین پدافند کشور خبر داد و گفت: در این نشست نمایندگان ضمن تبریک موفقیت نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سرنگونی پهباد جاسوسی رژیم صهیونیستی از تلاش آنها به منظور امنیت آسمان ایران قدردانی کردند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه آسمان ایران، امروزه یکی از امن‌ترین آسمان‌های پروازی در خاورمیانه است، افزود: سرنگونی پهباد جاسوسی اسرائیل، ضمن نمایش اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح بار دیگر خوی جنگ‌طلبی این رژیم غاصب را به نمایش گذاشت.

گفتنی است در این جلسه سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه و امیر اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) حضور داشتند و نحوه شناسایی و انهدام پهپاد جاسوسی اسرائیل را برای نمایندگان تشریح کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار