بانوي بلاروسي مسيحي مذهب، با گفتن شهادتين در حرم مطهر رضوي به دين مبين اسلام مشرف شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، «آناستازيا شورسوا» از بلاروس، طي سفر اسلامي به مشهد مقدس و تشرف به حرم مطهر امام رضا (ع) به مدیریت زائرین غیر ایرانی آستان قدس رضوي مراجعه و با مطالعه کتاب به دين مبين اسلام مشرف شد.

وي كه پس از گذشت پنج‌ ماه از اولين سفر خود به مشهد مقدس و مطالعه و تحقيق زياد تصميم گرفته دين اسلام را برگزيند، در اين خصوص گفت: از اين كه دوباره توفیق قرار گرفتن در این فضاي ملکوتی را به دست آوردم، بسيار خرسندم و گويي گمشده خود را بازیافته‌ام.

شورسوا افزود: در جلسه‌اي كه با مدیريت زائرین غیرایرانی آستان قدس رضوي تشكيل شد، به سوالاتم در خصوص اين مذهب پاسخ داده شد و اصول و فروع دین اسلام به سادگی برايم بازگو شد.

وي كه در چهره‌اش رضایت قلبی از قرار گرفتن در این فضاي جدید دیده مي‌شد، بعد از تشرف به اسلام، نامی غیر از نام خودش را نپذيرفت و گفت: این نام را مادرم برایم انتخاب کرده معناي آن تولدي دوباره است. گويي با تشرف به دين اسلام تازه متولد شده‌ام.

شورسوا افزود: معناي نام من با تصميمي كه گرفتم، بسیارهمخوانی دارد زيرا به برکت دین اسلام، هر غیر مسلمانی در هر سنی مسلمان شود،از اعمال عبادي گذشته چيزي به گردن او نيست و مانند فردي می‌ماند که تازه متولد شده است.

در پايان، از سوي مدیریت زائرین غیرایرانی آستان قدس رضوي، هدایایی فرهنگی از قبیل آموزش نماز به زبان روسی، چهل حدیث قدسی، احادیث امام رضا(ع) درباره خانواده به زبان انگلیسی، زندگی نامه امام خمینی(ره)، و عکس‌هایی از نماهاي مختلف حرم مطهر رضوي به وي اهدا شد.
انتهای پیام//
برچسب ها: بانو ، بلاروس ، مسلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.