سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان گفت: شهرداری به دنبال تدوین دستورالعمل طرح تثبیت تجاری است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، کامران گردان با اشاره به اینکه طرح تثبیت تجاری واحدهای صنفی همدان توسط شورای شهر به شهرداری داده شده، اظهار کرد: شهرداری در اجرای این طرح تعلل کرد که با پیگیری شورا قرار شد شهرداری هر چه زودتر  شیوه‌نامه اجرایی آن را تقدیم صحن شورا کند.

وی با بیان اینکه مشکل بسیاری از مردم با اجرای این طرح برطرف خواهد شد، افزود: شهرداری در حال حاضر به دنبال نوشتن جزئیات اجرایی این طرح است تا در زمان اجرا مشکلات غیر قابل پیش‌بینی کمتر روی دهد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان تأکید کرد: اگر این طرح اجرا شود درآمد پایداری برای شهرداری به وجود خواهد آمد و مشکلات مردم نیز برطرف خواهد شد.

وی درباره شیوه تملک املاکی که در طرح پارک 48 هکتاری همدان قرار دارند، تصریح کرد: افرادی که به دلایل مختلف به شهرداری بدهکار هستند، مختارند یا پول نقد بابت بدهی خود بپردازند و یا یکی از ملک‌های موجود در این طرح را خریداری و در اختیار شهرداری قرار دهند.

گردان با اشاره به اینکه متأسفانه دلالان در همه جا حضور دارند، خاطرنشان کرد: وارد شدن دلالان به خرید و فروش ملک در طرح 48 هکتاری به ضرر شهرداری خواهد بود چون باید در هر صورت این محوطه به تملک شهرداری دربیاید.

وی تأکید کرد: از رفت و آمد برخی از دلالان به شورای شهر برای بیرون بردن خبر از صحن شورا جلوگیری شده و شورای شهر مانع فعالیت کار چاق‌کن‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: همدان ، شهرداری ، تجاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.