مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بدون شک با توجه به نتایج ضعیف تیم قصد هیچ‌گونه تغییری در کادر فنی را نداریم و فقط تیم را تقویت خواهیم کرد.

علیرضا رحیمی در خصوص تغییرات بوجود آمده احتمالی در پرسپولیس به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: بدون شک ما هیچ‌گونه تغییری در تیم بوجود نمی‌آوریم و فقط قصد داریم تیم را تقویت کنیم و هواداران جسور باشند بطور حتم روزهای خوب پرسپولیس بر می‌گردد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه افزود: ما با مصدومیت زیاد و محرومیت فراوان بازیکنان درگیر بوده‌ایم این‌گونه مشکلات باعث شد جای این بازیکنان خالی شود و بطور حتم نیاز به زمان داریم و گرنه در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبی جذب کرده بودیم.

وی در خصوص قرارداد پولادی و نحوه بستن قرارداد وی عنوان کرد: من بارها اعلام کرده بودم پولادی با ما قرارداد دارد و باید به قراردادش پای‌بند باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص پرداخت مبلغ 8 میلیاردی به دایی تصریح کرد: من نمی‌دانم این ارقام از کجا آمده و در چه خبرگزاری منتشر شده است. من مبالغ را شفاف به رسانه‌ها و سازمان لیگ اعلام کرده‌ام.

رحیمی با اشاره به نحوه برگزاری جلسه خاطرنشان کرد: به نظر من جلسه خوبی برگزار شده بود و ما در خصوص مشکلات باشگاه صحبت کرده بودیم و اعلام هم کردیم که جلسات پشت سر هم باشد و امیدوارم که با برگزاری این جلسات مشکلات باشگاه حل شود.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سوته دلان
۱۱:۲۷ ۰۶ شهريور ۱۳۹۳
پيشكسوت پرسپوليس نيستي كه دلت براي تيم بسوزه اشكال نداره تخت گاز برو اما بااحتياط
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۲۲ ۰۶ شهريور ۱۳۹۳
سرمربی تیم را عوض کنید یک سرمربی هوشمند ومتفکر انتخاب کنید مشکلات حل می شود. حتی با بازیکنان ارزان قیمت تر.
-
مهدی پرسپولیسی
۱۰:۱۹ ۰۶ شهريور ۱۳۹۳
اول باید این مدیر ضعیف که تحت تاثیر شدید دایی قرار دارد برکنار شود بعد دایی . این بابا برای حفظ خودش به ریسمان از گسیخته دایی چنگ زده که بزودی سقوط میکند
آخرین اخبار