مدیریت تولید محصولات سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد از کشوری شدن نام شهربهشت و تبدیل ان به سربرگ جشنواره «شهربهشت،شهرفرهنگ» خبر داد.

حسین ظریف به خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد گفت:جشنواره «شهربهشت،شهرفرهنگ»که در سال گذشته به صورت ملی برگزار شد اقدامات ارزنده ای داشت.

وی افزود:جشنواره «شهربهشت،شهرفرهنگ » مربوط به تولید اثار فرهنگی می باشد که در زمینه‎های فیلم کوتاه،شعر،نرم افزار،عکس و پوستر برگزار شده است و آثار ارسالی در شهریور ماه توسط داوران هر استان مورد داوری و ارزیابی قرار میگیرند و هر استان سه برنده و نفر برتر خواهد داشت.

ظریف در بیان هدف برگزاری این جشنواره گفت:اعتلا و رشد کمی و کیفی تولید آثار فرهنگ شهروندی،ارائه روش های نوین و خلاقانه در تولید اثار فرهنگ شهروندی و کشف استعدادهای برتر در این زمینه از جمله اهداف برگزاری این جشنواره می‎باشد.

وی با اشاره به موضوعات جشنواره «شهربهشت،شهرفرهنگ» بیان داشت:اخلاق اجتماعی،فرهنگ خدمت، تعهد و مسئولیت پذیری، مشارکت شهروندان در امور شهری و رعایت احترام متقابل از جمله موضوعات این جشنواره می باشد و علاوه بر اینها یک موضوع اختصاصی با عنوان«فرهنگ میزبانی از زائر امام رضا(ع)» نیز وجود دارد که هنرمندان مشهدی در این زمینه ایفای نقش خواهند کرد.


انتهای پیام/
برچسب ها: شهر ، بهشت ، فرهنگ ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.