رئیس فدراسیون شمیشیر‌بازی در خصوص آخرین وضعیت تیم گفت: حدود 23 روز دیگر بازیهای آسیایی اینچئون شروع می‌شود و درحال حاضر یک اردوی مشترک را با تیم ملی اوکراین و لهستان برگزار کردیم و آماده مسابقات می‌شویم.

فضل اله باقر‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: شمیشیر‌بازانی که از این دو کشور حضور دارند جزو بهترین‌های رنکینگ جهانی هستند.

تیم ملی اپه اوکراین نائب قهرمان جهان است و در اسلحه سابر هم به همین شکل، این اردو جزو بهترین اردو‌های تیم ملی است. ما مسابقات داخل اردویی گذاشتیم و سطح کیفی تمرینات را بالا بردیم.

وی تصریح کرد: تیم سابر ما رنکینگ دهم جهانی را دارد و دوم آسیا و ما انتظار داریم شمشیر‌بازی دین خودش را به ورزش ادا کند و من می‌توانم بگویم تمام برنامه‌ها را برای تیم ملی اجرا کردیم.

وی در خصوص تیم ملی کره جنوبی گفت: ما در اسلحه سابر رقیب اصلی‌مان تیم کره جنوبی است که قهرمان المپیک 2012 لندن شده است، دیگه ما جدیداً هم چین، قزاقستان، ژاپن را شکست دادیم و از آمادگی بالایی برخورداریم ما برای قهرمانی می‌رویم ولی در ورزش نمی‌شود گارانتی قهرمانی داد ولی به مردم کشورم قول مدال در چند بخش می‌دهم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار