آموزش صحیح موسیقی در بالا بردن کیفیت موسیقی ایران کمک می‌کند.

خشایار اعتمادی خواننده پاپ در گفتگو با خبرنگارموسیقی باشگاه خبرنگاران در خصوص جلوگیری از تکثیر و ساخت موسیقی‌های زیرزمینی گفت: اگر خوانندگان این حوزه در راستای قانون فعالیت کنند و تعامل را با وزارت ارشاد بیشتر کنند، می‌توانند با ایجاد تعامل و طی کردن مسیر قانونی به تکثیر آهنگ‌های خود بپردازند.   
 
اعتمادی در خصوص این که این نوع موسیقی‌ها غرب‌گرایی را رواج می‌دهند یا نه عنوان کرد: هر آهنگی نمی‌تواند بازگوی این نظریه باشد اما بیشتر این نوع موسیقی‌ها، با اصالت و ریشه اسلامی و ایرانی و با باورها و اعتقادات مردم پارادوکس دارد.   
 
اعتمادی با اشاره به آسیب رساندن این نوع موسیقی به بازار موسیقی ایران اظهار داشت: پخش موسیقی در سیستم بازار ایران، پخش قابل اعتمادی نیست. چون ساخت بهترین آلبوم در بهترین شرایط نسبت به موسیقی‌هایی که در فضای مجازی پخش می‌شود مخاطب کمتری دارند و هیچ گونه نظارتی در این خصوص وجود ندارد.
 
وی با اشاره به مشکلات محتوایی در این نوع موسیقی عنوان کرد: به اعتقاد من مشکل این نوع موسیقی‌ها در محتوای کلام است، این نوع موسیقی‌ها فاقد پیام‌های ارزشی هستند و در راستای شئونات مخاطبان نیستند و حتی در بعضی از این نوع موسیقی‌ها، توهین به مقدسات و باورها نیز وجود دارد.   
 
اعتمادی تصریح کرد: به نظر من تنها راه جذب مخاطبین رسانه است تبلیغات و اطلاع رسانی باعث می‌شود که افراد به سمت موسیقی‌های مجاز کشیده شوند.   
 
در پایان اعتمادی خاطر نشان کرد:  باید دولت و رسانه ملی بستر مناسبی برای همه علاقه‌مندان ایجاد کنند و با آموزش‌های صحیح به افراد، موسیقی‌هایی با معیارهای ارزشی بالا ساخت و تکثیر کنند.   
 
انتهای پیام/
برچسب ها: آموزش ، موسیقی ، ارزش ، کیفیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار