الافور الیاسون فضای موزه "لویی زیانا "در دانمارک را به شکل بستر رودخانه طبیعی پرداخت کرده است.

به گزارش خبرنگار میراث فرهنگی باشگاه خبرنگارانبه نفل از آرت نت نیوز؛ به گزارش دیزاین بوم، این اثر افتخاری و تزئینی با نام "بستر رودخانه" با تاسیسات بسیار خاص و عظیم در ضلع جنوبی موزه گسترده شده است و با نقشه کلی موزه به خوبی در آمیخته است.   
 
سطح به دقت پرداخت شده سنگ‌ها روی زمین موزه، به طور فریبنده‌ای به شکل سنگ‌های طبیعی به نظر می‌رسد و در کنار آب روانی که در آن جاری است به صورت یک رودخانه کامل و بی‌نقص جلوه می‌کند.   
 
این تاسیسات رودخانه‌ای هم چنین مسیرهای فرعی ویژه‌ای برای بینندگان فراهم آورده تا در موزه به راحتی قدم بزنند و حس قدم زدن در کنار رودخانه را تجربه کنند.   
 
این بار، بازدیدکنندگان به جای زمین کاشی شده همیشگی با زمینی سنگی و خشن مواجه خواهند شد.   
 
این ترکیب بی‌نظیر از هنر و طبیعت در کنار یکدیگر در یک فضای سربسته، از زمین‌های تاریخی و ناهمواری که بعضی موزه‌ها روی آن مستقر شده‌اند سرچشمه گرفته است.   
 
ضلع جنوبی لویی زیانا در سال 1982 روی یک شیب تند که زمانی باغ مجسمه بوده، ساخته شده است.بستر رودخانه یک اثر نمونه است که نیم نگاهی به استودیوی الیاسون را به شما پیشنهاد می‌کند.   
 
این فضای رودخانه‌ای شما را در فضای نمایشگاهی موزه در برمی‌گیرد و میزبان پروژه‌های جدید و مجموعه مدل‌های هندسی الیاسون است که با همکاری هنرمند آلیس لندی اینارترستین ساخته و پرداخته شده‌اند.   
 
نمایشگاه این موزه از 29 مرداد تا 14 دی امسال برقرار است.  

انتهای پیام/
برچسب ها: طبیعت ، موزه ، نمایشگاه ، هنرمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار