سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آوج گفت: بررسی مشکلات پشتیبانی تک‌تک مراکز بهداشتی و درمانی آوج در دستور کار قرار گرفته و در بازدید‌های دوره‌ای، به طور جدی دنبال شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،صفر فیض‌الهی در نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه پشتیبانی شبکه در مرکز بهداشت آوج با تأکید بر اهمیت نقش منابع پشتیبانی در ارائه خدمات کیفی و کمی سلامت اظهار کرد: با توجه به نقش غیر قابل انکار مدیریت منابع پشتیبانی و تأثیرگذاری آن بر چگونگی ارائه خدمات، نگاه ویژه به حل مشکلات موجود در این زمینه از اولویت‌های اصلی شبکه بهداشت است.

وی اضافه کرد: به همین منظور از همان روزهای آغازین حضور در شهرستان آوج، بررسی مشکلات پشتیبانی تک‌تک مراکز بهداشتی و درمانی در دستور کار قرار گرفته و در بازدید‌های دوره‌ای، به طور جدی دنبال شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آوج به بیان اهمیت نقش و وظایف کارکنان پرداخت و عنوان کرد: تأمین بهداشت و درمان یکى از نیازهاى اساسى و حیاتى هر جامعه است که نقصان آن می‌تواند مشکلات عدیده‌ای را برای اقشار مختلف جامعه به همراه داشته باشد.

 این مسئول افزود: به همین علت، همه کارکنان شاغل در سیستم بهداشت و درمان، باید احساس مسئولیت ویژه‌ای نسبت به انجام وظایف محوله خود داشته باشند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: قزوبن ، بهداشت ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.