تصویربرداری اپیزود سوم از مجموعه تلویزیونی "زخم" به کارگردانی مسعود آب‌پرور و تهیه‌کنندگی محسن علی اکبری به پایان خود نزدیک شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، مراحل تصویربرداری اپیزود "افسانه" از مجموعه تلویزیونی "زخم" وارد مرحله تدوین شد. این اپیزود دارای سه قسمت است و داستان زیر را دربر‌می گیرد:  افسانه بعد از دست دادن همسر خود با بیتا دچار اختلاف می شود. عموی بیتا به دلیل منافع شخصی اش جانب دختر را گرفته و مسائل و مشکلاتی برای این خانواده به وجود می‌آید که پای آن ها را به کلانتری و کمک گرفتن از مشاوره سروان الهام پویا باز می کند. 

در این اپیزود فرخ نعمتی، فریبا متخصص در نقش افسانه، سعید دولتی در نقش عموی بیتا، نازنین فلاحی در نقش بیتا و هانیه غلامی در نقش شراره بازی می کنند. اپیزود سوم "زخم" قسمت های 6 تا 8 سریال را به خود اختصاص می دهد.

سریال اپیزودیک "زخم" بر نقش مشاوران زن نیروی انتظامی در حل پرونده های قضایی تاکید دارد و برای اولین بار چنین موضوعی را در عرصه سریال سازی و فیلمسازی دنبال می‌کند. زخم 13 قسمت 45 دقیقه‌ای دارد و خلاصه داستان زیر را شامل می شود:  سروان الهام پویا با بازی لیلا اوتادی فردی دانش آموخته دانشکده افسری به عنوان مشاور و مددکار در کلانتری 132 مشغول به کار می‌شود.

 او به خاطر انتخاب چنین شغلی با پدرش دچار مشکل است و حالا در مواجهه با چالش های اجتماعی درگیر معضلات بزرگتری نیز می‌شود.

همایون ارشادی، محمد صادقی، برزو ارجمند، امیر نوری بازیگران اصلی این سریال هستند و هر اپیزود بازیگرانی مهمان به پروژه اضافه می شوند.

انتهای پیام/
برچسب ها: سریال ، نقش ، پرونده ، افسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار