پس از پایان دور نخست اردوی تیم ملی واترپلو جوانان، کادرفنی تیم ملی از 27بازیکن برای حضور در ادامه تمرینات دعوت کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دور نخست اردوی آماده سازی تیم ملی واترپلو جوانان ایران به منظور کسب آمادگی هرچه بیشتر جهت حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا اندونزی از دوم شهریور در استخر 9دی تهران آغاز شد. در این مرحله درهای استخر 9دی به روی تمام جوانان واترپلوئیست باز بود تا نزدیک به 55 ورزشکار جوان خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.

با پایان یافتن دور نخست اردوی آماده سازی، مرحله بعدی اردو تدارکاتی با حضور 27 واترپلوئیست ادامه می‌یابد. از همین رو از ورزشکاران دعوت شده، درخواست شد تا خود را رأس ساعت 18:00 روز یکشنبه (9شهریور) به کادر فنی تیم ملی در استخر 9دی معرفی کنند. بدیهی است حاضر نشدن در ساعت مقرر به منزله انصراف از حضور در تیم ملی خواهد بود.

حمید شب‌انگیز در این‌باره عنوان کرد: در اردو تیم ملی باز هم به روی تمامی واترپلوئیست‌های مستعد باز است و کادر فنی تیم ملی با دقت و جدیت زیادی تمامی مسابقات قهرمانی کشور را زیر نظر خواهد داشت.

*اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو تیم ملی جوانان:
تهران: امین قویدل، مسعود احمدی، سیدسجاد ساویز، عرفان لشگری، امیرحسین کیهانی، امیرحسین رهبر، سهیل رستمیان، مهدي یزدان‌خواه، شهاب جليلوند، محمد رضا حيدري، سپهر خدابنده لو و امير حسين عمادي
کرمانشاه: محمدمهدی حیدری، عرشیا الماسی
خراسان رضوی: آرش شریفی
زنجان: حامد کریمی، حمیدرضا مقدم، عليرضا مقدم، عرفان عطاخاني و محمد امين حيدري
کهگیلویه و بویراحمد: پيمان اسدي، صادق عطار زاده و فرشيد مرداني
قزوين: حميد رضا تقوي
آذربایجان شرقی: بهزاد اصغري
خوزستان: احمد كاظم نيا
گيلان: حاويد طلوعي

انتهای پیام/
برچسب ها: watererpolo ، team ، national ، young ، واترپلو ، تیم ، ملی ، جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار