تیم ۲ نفره امیروالا معدنچی از ایران و و مارکوس کالوولونیس از یونان موفق شدند با پیروزی بر بخت نخست قهرمانی مسابقات دوبل فیوچرز به فینال این مسابقات راه یابند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در جریان برگزاری هفته دوم رقابت‌های بین المللی  فیوچرز در باشگاه تنیس انقلاب ، امیر والا معدنچی به همراه زوج یونانی‌ خود به مصاف آلکسیس موزیالک و ژولز ماری رفتند و در پایان با نتیجه ( ۶-۱۰) ۶-۴ و ۳-۶ ) مقابل قهرمانان هفته پیش بازی ها به پیروزی رسیدند و این در حالی است که آخرین بار  و در سال ۲۰۰۶   زوج اشکان شکوفی و انوشا شاهقلی با برتری بر رقبای خود راهی فینال مسابقات فیوچرز تهران شدخ بودند و به عنوان قهرمانی نیز دست پیدا کردند.

 به این ترتیب  در دیدار پایانی هفته دوم بازی‌ها  تیم ۲ نفره امیروالا معدنچی از ایران  و مارکوس کالوولونیس از یونان یا شکستن این طلسم به مصاف یک زوج هندی متشکل از شارما وینیاک کازا و ویجای سوندار می روند.

همچنین این رقابت‌ها در بخش انفرادی نیز پیگیری شد که در پایان مرحله یک چهارم نهایی تنیسورهایی از فرانسه ، ژاپن و ایتالیا راهی مرحله نیمه نهایی شدند که نتایج این رقابت‌ها به شرح زیر است:

ژولز ماری از فرانسه – کوچیلا از لهستان ( ۲-۶ و ۵-۷  ماری از فرانسه )

مونزو از ونزوئلا – شوتارو از ژاپن ( ۳-۶ (۷) ۶-۷ و ۶-۱ شوتارو از ژاپن)

لوکا از ایتالیا – متئو مارفیا از ایتالیا   (۱-۶ و ۲-۶  مارفیا از ایتالیا )

الکسیس از فرانسه – پراشانت از هند (۱-۶ و ۲-۶ الکسیس از فرانسه )

این رقابت‌ها امروز نیز در باشگاه تنیس انقللاب پیگیری می شود تا تکلیف تیم قهرمان و نفرات راه یافته به فینال بخش انفرادی مشخص شود و همچنین با انجام مراسم قرعه کشی ، هفته سوم بازی‌ها با حضور ۵۳ تنیسور ایرانی و ۱۱ تنیسور خارجی از امروز آغاز شد.

یاد آور می شود: سرداوری این رقابت‌ها بر عهده علی کاتبی داور نشان نقره کشورمان است و سامان حسنی ( نشان برنز) ، امیر حسین موسوی ، آرا سوکزیان، مسیح صلاح ( داوران نشان سفید ) ، سیامک اکبری، حسن لاچیانی و مهدی ملک زاده نیز به عنوان داوران صندلی به امر قضاوت می پردازند و همچنین مدیریت مسابقات نیز بر عهده امیر صدری می باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: tennis ، final ، games ، international ، تنیس ، بازیها ، فینال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار