«یك برش زندگی» با محوریت دهه كرامت و با موضوع"زیارت"از 8 لغایت 12 شهریور به روی آنتن شبكه دو می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه دو، محمود فلاح پرویزی با اعلام این خبر گفت: در هفته ای كه پیش رو داریم با نام دهه كرامت، سعی كرده ایم با موضوع زیارت به خانه مخاطبان خود سفر كنیم. در این برنامه با نمایش اماكن زیارتی، سفرهای زیارتی، عكسها و فیلمهای ارسالی مخاطبان از آلبوم خاطراتشان به این موضوع می پردازیم. 

وی گفت:  از مخاطبان این برنامه دعوت می كنیم تا تصاویر قدیمی كه در آلبومهای خانوادگیشان موجود است را برای این برنامه ارسال كنند تا با نام خودشان به نمایش درآید.

تهیه‌كننده جدید برنامه «یك برش زندگی» خاطرنشان كرد: این برنامه فعلاً با روش پیشین خود پخش می شود و قرار است در ابتدای فصل جدید یعنی ابتدای مهرماه به خاطر به تكرار نیفتادن آن تغییر و تحولی در ساختار برنامه، دكور و گرافیك داشته باشیم و تا آن زمان سعی كرده ایم تغییرات كوچكی همچون كوتاه شدن پلاتوها و تندتر شدن ریتم برنامه را در دستور كار خود  قرار دهیم .

فلاح پرویزی ابراز كرد: مخاطبان و كلیه علاقه مندان به ارسال تصاویر و فیلم می توانند عكسها و فیلمهای خود را با موضوع روز و هفته دختران و میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) از طریق پست الكترونیكی برنامه به آدرس info@1-bz.irارسال نمایند. همچنین راههای ارتباطی با این برنامه سامانه پیامكی 30000207 و سایت برنامه به آدرس www.1-bz.irمی‌باشد.

یك برش زندگی كاری از گروه اجتماعی شبكه دو سیماست كه از اول شهریور به تهیه كنندگی محمود فلاح پرویزی از شنبه تا چهارشنبه ساعت 8:30 با اجرای امیر رضایی به روی آنتن شبكه دو می‌رود.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.