در حاشیه برگزاری دومین دوره بازی‌های المپیک نوجوانان نانجینگ 2014 شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک و رئیس آکادمی ملی المپیک با کوولوس رئیس آکادمی بین المللی المپیک دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ این دیدار که با حضور شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته و رئیس آکادمی ملی المپیک،امیر بالزاده مدیر تشریفات کمیته و کوولوس رئیس و کاستاس مدیر آکادمی بین المللی المپیک برگزار شد ضمن بحث و گفتگو طرفین بر تعامل بیشتر تاکید کردند.

در ابتدای این دیدار کوولوس رئیس آکادمی بین المللی المپیک ضمن تاکید بر اهمیت نقش محوری ورزش ایران در منطقه و آسیا ابراز داشت:آکادمی ملی المپیک ایران به عنوان پایگاه مهم منطقه‌ای از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و ضمن میزبانی از ورزشکاران کشورهای مختلف نقش بسزایی در توسعه علمی ورزش در داخل کشور و منطقه دارد و تمایل بسیاری بر گسترش و ارتقاء همکاری با آکادمی ملی المپیک ایران داریم.

در ادامه شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن ارائه گزارشی جامع و کوتاه در خصوص فعالیت‌های آکادمی ملی المپیک کشورمان ابراز داشت:آکادمی ملی المپیک طی سال‌های اخیر با برگزاری کلاسها و دوره‌های مختلف علمی نقش بسزایی در ارتقا دانش مدیران،مربیان و ورزشکاران ایران و حتی برخی کشورهای منطقه داشته و با قبول میزبانی از اردوهای مختلف تیم‌های خارجی یکی از فعال‌ترین آکادمی‌های منطقه و حتی قاره است.

شهنازی خاطر نشان کرد:بدون تردید تعامل و همکاری بین آکادمی ملی المپیک ایران و آکادمی بین‌المللی المپیک تاثیر بسیاری در توسعه علمی ورزش منطقه خواهد داشت و ضمن قدردانی از کوولوس که نگاه مثبتی نسبت به ورزش ایران و آکادمی ملی المپیک کشورمان دارند برای هر نوع گسترش همکاری با آکادمی بین‌المللی المپیک آماده ایم.

انتهای پیام/

برچسب ها: olympic ، games ، nanjing ، المپیک ، بازیها ، نانجینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار