برهانی به کرمان رفت و غایب است،

دو بازیکن در اردوی تیم ملی!

این‌روزها بعد از برد تیم استقلال در مقابل گسترش فولاد، آبی‌ها با غایبان بسیار تمرینات را دنبال می کنند زیرا قلعه‌نویی تمام نفراتش را در اختیار ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اعضای تیم استقلال از شرایط خوبی برخوردار هستند زیرا انتظارات هواداران این تیم برآورده شده است و این تیم در صدر جدول حضور دارد و مشکل خاصی در تیم نیست اما امیر قلعه‌نویی در تمرینات این تیم بعد از بازی آخر با شرایط خاصی روبرو شده است زیرا نفرات خود را بصورت کامل در اختیار ندارد.

گفتنی است، آرش برهانی بعد از بازی با حریف تبریزی از قلعه‌‌نویی اجازه مرخصی گرفته و راهی شهر کرمان شد تا کارهای مربوط به خود را انجام دهد.

از طرفی دیگر دو بازیکن امید تیم نیز باید در تمرینات تیم ملی شرکت کنند و حضور در تمرینات استقلال را از دست می‌دهند. یعقوب کریمی و علیرضا رمضانی جزو نفرات دعوت شده به تیم ملی امید هستند که باید خود را در تمرینات و اردوی امیدها به مربیان و هومن افاضلی معرفی کنند.

این در حالی است که قلعه نویی در چند روز آینده تمام نفرات خود را در اختیار ندارد و نتایج خوب تیم عاملی است که وی اعتراضی به این موضوع نداشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار