سخنگوی شورای شهر با اشاره به اینکه از علنی و یا غیر علنی بودن انتخاب ریاست شورا بی‌اطلاعم ، افزود: در خصوص برگزاری این انتخابات از آقای رئیس سوال بپرسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، نودمین جلسه غیر علنی شورای اسلامی شهر تهران هم اکنون درحالی برگزار می‌شود که اظهارات ضد و نقیضی از سوی اعضای شورا مبنی بر برگزاری انتخابات ریاست و هیات رئیسه عنوان می‌شود.

طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه برگزاری جلسه غیر علنی امروز شورای شهر و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برگزاری انتخاب ریاست شورا در دستور جلسه امروز است ، اظهار داشت: رأی گیری انتخابات ریاست شورا امروز برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که رأی شما چه کسی خواهد بود؟ افزود: رأی من مخفی است اما مواضع ما روشن است، مواضع ما ایستادگی اصول‌گرایی مبنی بر خط مشی امام و رهبری است.

مجتبی شاکری رئیس کمیسیون فرهنگی و نامگذاری شورای اسلامی شهر تهران نیز با تأکید بر اینکه انتخابات و رأی گیری ریاست شورا امروز برگزار می‌شود اظهار داشت: رأی من چمران است.

محسن پیرهادی یکی دیگر از اعضای شورای شهر با اشاره به اینکه برگزاری انتخاب ریاست شورا در دستور  جلسه امروز قرار داده شده است ، افزود: در جلسه امروز در خصوص برگزاری ریاست شورا  تصمیم گیری خواهد شد.
وی ادامه داد: رأی من چمران است.

علیرضا دبیر، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با عنوان اینکه احتمالاً انتخابات ریاست شورا امروز برگزار می‌شود ، اظهار داشت: علنی یا غیر علنی بودن انتخابات تفاوتی ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که رأی شما چه کسی خواهد بود؟ تصریح کرد: باید دید شرایط به چه صورت خواهد بود.

+رضا تقی پور سخنگوی شورای شهر در پاسخ به این سوال که آیا انتخاب ریاست شورا امروز برگزار می‌شود اظهار داشت: اطلاعی ندارم ، از آقای رئیس بپرسید.

حقانی رئیس کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه رأی من  مسجد جامعی است ، افزود: رأی گیری باید با حضور رسانه‌ها و در صحن شورا برگزار شود.

مسجد جامعی رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز در پاسخ به این سؤال که آیا انتخابات ریاست شورا امروز برگزار خواهد شد یا خیر؟

اظهار داشت: امروز در خصوص برگزاری انتخابات ریاست شورا رأی‌گیری خواهد شد شاید برای رأی گیری به تفاهم برسیم.

حافظی رئیس کمیسیون سلامت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نمی‌دانم انتخاب ریاست شورا در دستور جلسه امروز هست و یا خیر، افزود: هر چند برگزاری این انتخابات در دستور جلسۀ اول نبود اما این دستور جلسه با اصلاحیه‌ای توأم شد که بند اول تصمیم‌گیری در خصوص برگزاری انتخابات ریاست شورا است.

وی در پاسخ به این سوال که انتخابات ریاست شورا علنی خواهد بود و یا غیر علنی تأکید کرد: جلسات شورا حتی در روزهای یکشنبه هم علنی است اما بدون حضور خبرنگاران.

حافظی در پاسخ به این سوال که به چه کسی رأی خواهید داد ، اظهار داشت: رأی من مخفی است.

معصومه آباد رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این سوال که به چه کسی رأی خواهد داد، افزود: رأی من مخفی است اما پیدا.

حکیمی‌پور یکی دیگر از اعضای شورای شهر با بیان اینکه چمران مرد بسیار شایسته و محترمی است، اظهار داشت: اما برای ریاست شورا مسجد جامعی را ترجیح می‌دهم.

علی صابری عضو کمیسیون نظارت حقوقی شورای شهر در پاسخ به این سوال رأی شما چه کسی خواهد بود؟ هر چند در ابتدا اظهار داشت که رأی من مخفی است اما در مقابل اصرار خبرنگاران عنوان کرد: که رأی من مسجد جامعی است.

فاطمه دانشور عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران نیز اظهار داشت: رأی من مسجد جامعی است.

محمد مهدی تند‌گویان عضو کمیسیون نظارت حقوقی شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان اینکه به مسجد جامعی رأی خواهم داد، افزود: انتخابات ریاست شورا امروز برگزار نمی شود.

راستگو در پاسخ به این سوال که به چه کسی رأی خواهید داد و آیا جلسه امروز علنی خواهد بود یا غیر علنی با سکوت از پاسخ به خبرنگاران صرف نظر نمود.

حجت الاسلام و المسلمین ناصحی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه هنوز تصمیم نگرفته‌ام در پاسخ به اصرار خبرنگاران افزود: درست می‌شود.

حسین رضا زاده عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر نیز اظهار داشت: من دقیقه نود تصمیم گیری می‌کنم.

محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران نیز با اظهار بی‌اطلاعی از انتخابات ریاست شورا امروز برگزار خواهد شد یا خیر در پاسخ به سوال خبرنگاران که به چه کسی رأی خواهد داد؟ با لبخند از پاسخ به این سوال صرف نظر کرد و این درحالی است که ایشان قبلاً مسجد جامعی را به عنوان گزینه ریاست شورا انتخاب کرده بودند.

ابوالفضل قناعتی سخنگوی کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه به چه کسی رأی خواهد داد در ابتدا با اشاره  به اینکه 50 درصد موارد در خصوص تصمیم گیری ریاست شورا حل شده و 50 درصد باقی مانده اظهار داشت: هنوز تصمیمی نگرفته‌ام.

وی در پاسخ به اصرار خبرنگاران که به چه کسی رای خواهید داد و‌ آیا انتخابات امروز برگزار می شود یا خیر افزود: رای من چمران است اما برای ما فرقی نمی‌کند که رای‌گیری علنی باشد و یا غیر علنی.

اسماعیل دوستی یکی دیگر از اعضای شورای شهر با بیان اینکه رأی من مسجد جامعی است و برای آن دلیلی دارم تصریح کرد: مگر کار ایشان بد بوده که نخواهیم به او رای بدهیم.

وی در پاسخ به آقای قناعتی که در کنار ایشان حضور داشت ، اظهار داشت: از آقای قناعتی خواهش می‌کنم که به خاطر شرایط کشور ، دولت و صحبتهای اخیر مقام معظم رهبری که فرمودند جامعه را دو قطبی نکنید به آقای مسجد جامعی رأی بدهید و به همین دلیل به مسجد جامعی رأی می‌دهم.

سرخو عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل  شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به اینکه اطلاعی ندارم که انتخابات امروز برگزار خواهد یا خیر تصریح کرد: ولی رأی من مشخص است و مسجد جامعی است.

غلامرضا انصاری یکی دیگر از اعضای شورای شهر با تأکید بر اینکه رأی من مسجد جامعی است ، افزود: اگر بنا باشد انتخاب ریاست شورا امروز برگزار شود باید خبرنگاران نیز حضور داشته باشند من نیز در این خصوص از اعضا تقاضا خواهم کرد.

خبر در حال تکمیل است/
برچسب ها: شورا ، سوال ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار