نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: 250 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی برای تکمیل و احداث شبکه‌های آبرسانی سد آغ‌چای چایپاره تخصیص یافته است.

موید حسینی‌صدر در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار کرد: 250 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی برای تکمیل و احداث شبکه‌های آبرسانی سد آغ‌چای چایپاره تخصیص یافته است.

وی افزود: با این اعتبار آبرسانی سریع به 15 روستای تحت شبکه آبرسانی این سد در آینده نزدیک امکان‌پذیر خواهد شد.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به دلیل کمبود اعتبارات، کار احداث این خطوط شبکه تقریبأ راکد مانده بود، گفت: با تخصیص این اعتبار ادامه این عملیات اجرایی شبکه به زودی از سر گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه چایپاره با وجودی که چند سالی است به شهرستان ارتقا یافته است، ادامه داد: این شهرستان در سایه تلاش‌های مسئولان و پشتکاری مردم در بعضی از شاخصه‌های استانی از جمله نرخ باسوادی، اتمام برق‌رسانی، گازرسانی روستایی و آسفالت راه‌های روستایی رتبه اول استانی را در اختیار دارد.

وی به آغاز احداث اتوبان تبریز به بازرگان اشاره کرد و گفت: احداث این بزرگراه در حدفاصل سه راهی ایواوغلی تا سه راهی قره‌ضیاالدین شروع شده و به زودی با حضور مسئولان کشوری آغاز خواهد شد.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی همچنین بعضی شایعات در مورد انتقال آب از سد آغ‌چای چایپاره به یک طرح پتروشیمی در شهرستان خوی را تکذیب کرد و ادامه داد: پتروشیمی که در شهرستان خوی ساخته خواهد شد توسط بخش خصوصی احداث می‌شود و هیچگونه آبی از این حوزه به این پتروشیمی انتقال نخواهد یافت/ز.

برچسب ها: چایپاره ، خوی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.