فردی که به "جورج گالووی" ،نماینده حامی فلسطین در پارلمان انگلیس حمله کرده بود، در غرب لندن بازداشت شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه پرس تی‌وی، یک مرد ۳۹ ساله در ارتباط با حمله به جورج گالووی نماینده حامی فلسطین در پارلمان انگلیس و مجری پرس تی‌وی  در غرب لندن بازداشت شد.

پلیس لندن روز شنبه نیل مسترسون را در ارتباط با ضرب و "جرح  گالووی" و یک عابر پیاده در منزل مسکونی‌اش در آپارتمان شماره ۱۳ ساختمان جانسون هاوس در "کمپدن هیل» بازداشت کرد. این عابر پیاده زمانی که می‌خواست مانع از حمله فرد مهاجم  به گالووی شود مجروح شد.

این نماینده مورد احترام پارلمان از "بردفورد غربی" که اوایل روز شنبه از بیمارستان "سنت ماری" ترخیص شد عصر جمعه از جانب این فرد مهاجم که فریاد هولوکاست سر می‌داد مورد حمله قرار گرفت. گالووی از شکستگی احتمالی استخوان و کبودی شدید در سر و صورت رنج می‌برد.

گالووی در زمان این تهاجم در حال گرفتن عکس در ناتینگ هیل در غرب لندن بود.

مسترسون قرار است اول سپتامبر در دادگاه "همراسمیت مجیستریت" حاضر شود.

گفته می شود حمله به این نماینده پارلمان انگلیس با اظهارات ضداسرائیلی وی در ارتباط است. گالووی اخیرا در اظهاراتی جنایات اسرائیل را در حمله نظامی اخیر این رژیم علیه نوار محاصره شده غزه محکوم کرد.

گالووی در ماه جاری (اوت ۲۰۱۴ میلادی) به علت اظهارات ضداسرائیلی و اعلام منطقه برادفورد به عنوان یک "منطقه عاری از اسرائیل" تحت بازجویی پلیس قرار گرفت.

گالووی همچنین در سخنان خود در نشست دوم اوت فعالان حزب رسپکت در شهر لیدز از رژیم اسرائیل به خاطر کشتار مردم فلسطین در نوار غزه انتقاد کرد و از اعضای این حزب خواست کالاهای اسرائیلی، خدمات، دانشگاهیان و گردشگران اسرائیل را تحریم کنند.

این نماینده پارلمان انگلیس همچنین در سال ۲۰۰۸ میلادی در کمپین خود در یک اتوبوس سرباز در لندن هدف حمله قرار گرفت و زخمی شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار