روز گذشته پلیس شهرستان سرخس خراسان رضوی طی دو عملیات ضربتی محموله بزرگ قرص ترامادول را كشف كرد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، فرمانده انتظامی شهرستان سرخس با اعلام این خبر افزود :‌ در پی كسب خبری مبنی بر جابجایی محموله قرص های ترامادول و قاچاق آن به كشور همسایه بررسی موضوع در دستور كار تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.
 
سرهنگ" محسن باقرزاده" افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از یك سری تحقیقات گسترده قاچاقچیان را شناسایی و مخفیگاه آنها را تحت مراقبت ویژه قرار دادند.
 
وی ادامه داد: تیم رسیدگی كننده پرونده با اطمینان از جابجایی محموله به داخل مخفیگاه فرد قاچاقچی با هماهنگی مقام قضایی در قالب سه اكیپ دریك عملیات غافلگیرانه وارد عمل شدند و ضمن دستگیری متهم حین بسته بندی قرص های روان گردان تعداد 25000 قرص كشف و ضبط كردند.
 
وی تصریح كرد: در ادامه این عملیات همدست او كه راننده یك دستگاه تریلی بود در پاركینگ شهرداری شهر سرخس دستگیر و در بازرسی از خودرو تعداد 75000 قرص ترامادول كه به طرز ماهرانه ای در بدنه خودرو جاسازی كرده بود كشف شد.
 
سرهنگ باقرزاده در پایان ضمن تقدیر از عملكرد خوب و سریع پلیس مبارزه با مواد مخدر در كشف این محموله بزرگ قرص های ترامادول قاچاق خاطر نشان كرد: متهمان پس از تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.
 
در خور اشاره است ، در همین راستا فرماندار شهرستان سرخس نیز با حضور در محل از تلاش كاركنان انتظامی شهرستان در كشف این محموله بزرگ تقدیر و تشكر كرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار