مدیرکل گمرک استان یزد گفت: این سامانه با پوشش دادن تمام رویه های گمرکی تا بعد از ترخیص و با متمرکز کردن داده ها، اطلاعات عملیات اداری را جمع آوری نموده و اطلاعات پردازش شده عملیاتی و راهبردی را در اختیار مسوولان ذیربط قرار می دهد و آن ها را در اتخاذ تصمیمات درست و سریع یاری می دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد؛

سید اصغر چاوشی زاده گفت:سامانه هوشمند ورود و خروج کالا در یک ماه گذشته مراحل آزمایشی خود را در گمرک استان یزد طی کرده و با رفع نواقص در هفته دولت به صورت رسمی در اداره کل گمرک استان یزد افتتاح شد.

مدیرکل گمرک استان یزد ادامه داد: این سامانه گامی بزرگ برای ارائه بهترین خدمات به مردم، حمایت از تولید و کاهش موانع صادراتی در سال ˈ اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ است .

چاووشی زاده با بیان اینکه این سامانه یکی از سامانه های کارآمد و بسیار خوب گمرکی است اضافه کرد: سامانه ساد شده علاوه بر اینکه دقت در کنترل ورود و خروج کامیون و کالا از گمرک را افزایش می دهد موجب شده سرعت انجام کار در گمرک نیز ارتقاء پیدا کند.

وی گفت: سامانه اظهار از راه دور نیز بخشی از سامانه هوشمند ورود و خروج کالاست که با راه اندازی آن وارد کنندگان ، صادر کنندگان و صاحبان کالا می توانند کالاهای خود را به روش الکترونیکی و بدون نیاز به حضور فیزیکی و تنها با دسترسی به اینترنت و از محل کار یا منزل خود به این گمرکات اظهار کنند.

این مسوول یادآور شد: سامانه هوشمند ورود و خروج کالا در راستای تحقق اهداف گمرک جمهوری اسلامی ایران و ارائه خدمات مطلوب به خدمت گیرندگان و افزایش میزان رضایتمندی به ویژه صاحبان صنایع ، تجار ، بازرگانان و فعالات اقتصادی استان در گمرک استان یزد راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
برچسب ها: گمرک ، سامانه ، هوشمند ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.