دومین دوره ی جشنواره "هنر برای صلح"، ٢٨ شهریور ماه ١٣٩٣ به مناسبت روز جهانی صلح در خانه ی هنرمندان ایران افتتاح و به مدت ٧ روز تا ٤ مهر ٩٣ ادامه خواهد یافت.

به گزارشحوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جشنواره "هنر برای صلح"، ضمن اعلام این خبر افزود :"دبیرخانه این جشنواره دور دوم را با دعوت تعداد زیادی از هنرمندان در بخش های گرافیک، مجسمه، چیدمان، عکاسی و نقاشی آغاز کرد که با توجه به رویکردها و اهداف جشنواره و همراهی و استقبال خوب هنرمندان تاکنون٦٠ اثر که با اهداف جشنواره "هنر برای صلح" هم سازتر بودند، حضورشان قطعی شده و در این نمایشگاه به نمايش در خواهد آمد."
 
در دومين گردهمايى هنرمندان ایران به مناسبت روز جهانی صلح، گروه "هنر براى صلح" با دعوت از هنرمندان حوزه ى موسيقى و تئاتر گامى ديگر به سوى هر چه پربارتر برگزار كردن اين جشنواره برداشته است.

در این دوره از جشنواره احسان رسول اف، مجید ملّا نوروزی، بهنام کامرانی، حمیدرضا اردلان و جمشید حقیقت شناس به عنوان مشاورین جشنواره همراه و همگام "هنر برای صلح" هستند و دبیری این جشنواره را فریدون فربود برعهده دارد.
 
برگزارى دور دوم جشنواره "هنر براى صلح" بدون همكارى و پشتيبانى، حاميانى چون موزه هنرهاى معاصر تهران، خانه هنرمندان ایران، موسسه فرهنگى رهنما، گالرى محسن، انجمن زنان نيكوكار مهتاب، انجمن حمايت از حقوق كودكان، مدرسه سيلك و بسيارى از اشخاصى كه در تمامى اين مسير پر فراز و نشيب همراه ما بوده اند، امكان پذير نمى شد.

 در ادامه اسامى برخی از هنرمندانی که آثارشان در این دوره جشنواره "هنر برای صلح" حضور دارد به ترتيب حروف الفبا آمده است.

 آزاده اخلاقى، آذردخت الهى، اونيش امين اللهى، هما بذرافشان، مجيد برزگر، پريسا تشكرى، ايليا تهمتنى، ميرمولا ثريا، خسرو خسروى، بهرام دبيرى، رامتين روزى طلب، مهدى سعيدى، همايون سليمى، ستاره سنجرى، آئين شاهرودى، طاهر شيخ الحكمايى، الهام صالحى، بهنام صديقى، بيژن صيفورى، مهدى عبدالكريمى، حميد عجمى، مهسا عليخانى، صبا عليزاده، مريم فخيمى، هانا كامكار، شاهرخ گلچين معانى، عليرضا مصطفى زاده، فريال سادات موسوى، مهدى مهديان، حافظ ميرآفتابى، هومن نصيرى، محمدرضا نوربخش، گيزيلا وارگاسينايى، عليرضا وكيلى، محسن يزدى پور، محمد يارمحمدى و...

انتهای پیام/
برچسب ها: جشنواره ، هنر ، صلح ، شاهرودی ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Denmark
روشنک درخشانی
۰۱:۱۶ ۰۱ مهر ۱۳۹۳
با سلام و خستهنباشید فراوان و نکته عجیبی در این گزارش دیدیم که به نظرم رسید بازگو کنم و ان لیست هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره بود . متاسفانه اسامی بسیاری از هنرمندان از لیست اسامی این گزارش حذف شده که ایند کار به عقیده من چندان کار درستی نیست و از انجایی که در یک کار گروهی تمامی اعضای گروه به نوبه خود سهمی دارند آوردن نام برخی از دوستان و حذف نام گروهی دیگر چهره یک کار گروهی را زیر سوال میبرد . امید است که اقداما لازم را مبذول بفرمایید.
آخرین اخبار