در حال نزدیک شدن به 18 شهریور ماه هستیم، تاریخی که اپل آن را در دعوت نامه های کنفرانس مطبوعاتی خود ذکر کرده است، شایعات و اخبار پیرامون آیفون 6 همچنان در حال گسترش است و امروز تصاویر تقریبا واضح و باکیفیتی از این اسمارت فون منتشر شد که می توان آن ها را آیفون 6 واقعی نامید.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، گرچه این تصاویر بسیار واضح و با کیفیت می باشند اما از طرفی احتمال دارد که این تصاویر یک برد تبلیغاتی ازسوی اپل برای غافل گیر کردن کاربران و عرضه آیفون 6 با طراحی کاملامتفاوت باشد، اما این احتمال در نوع خود بسیار ضعیف است، منتشر کننده تصاویر علاوه بر انتشار این عکس ها مشخصات سخت افزاری نسل بعدی آیفون را نیز فاش کرده است که از جمله می توان به: صفحه نمایش 4.7 اینچی رتینا، پردازنده دو هسته ای A8 اپل با قدرت 2 گیگاهرتز، دو گیگابایت رم و دوربین 8 مگاپیکسلی با فیلم برداری فول HD اشاره کرد.






البته عده ای نیز به دلایلی از جمله شباهت جنس بدنه به پلاستیک، آیکون مربوط به تقویم، تک فلاشه بودن دوربین و ... نیز ادعا می کنند که این تصاویر تقلبی می باشد از همین رو باید باز هم منتظر ماند تا 18 شهریور ماه که نسخه ی واقعی آیفون 6 توسط سران کوپرتینو رونمایی و معرفی شود، تا آن زمان همچنان باید منتظر اخبار، شایعات و تصاویر مربوط به اسمارت فون اپل باشیم.



انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار